|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۸۵

دیدارهای دوستانه والیبال

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال صربستان در ۲ دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی اسلوونی رفت و موفق شد هر ۲ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در حالی که فقط حدود ۲ هفته تا شروع لیگ جهانی والیبال باقی مانده، بازار دیدارهای دوستانه در سراسر دنیا گرم است و تیم ها برای حضور هر چه قدرتمندتر در لیگ جهانی آماده می شوند.

تیم ملی صربستان که در گروه B لیگ جهانی با تیم های آمریکا، روسیه و بلغارستان بازی خواهد کرد در یک سری دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی اسلونی رفت و موفق شد هر ۲ بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. صرب ها در بازی اول ۳ بر ۲ و بازی دوم را ۳ بر یک، میزبان خود را شکست دادند.

البته ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان در این بازی ها تمام بازیکنان خود را در اختیار نداشت و در غیاب ۷ لژیونر خود به مصاف اسلوونی رفت. وی در این باره گفت: ما کمتر از ۲ هفته است که دور هم جمع شده ایم و هنوز احتیاج به تمرین بیشتر داریم ولی از نتیجه و عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

صرب ها هفته آینده پس از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان، میزبان شاگردان اسلوبودان کواچ هستند. تیم ملی ایران با هدایت سرمربی جدید خود، کواچ، ۳ بازی دوستانه با استرالیا برگزار کرد و عصر امروز(چهارشنبه) راهی بلغارستان و سپس صربستان می شود.

تیم ملی ایران روزهای نهم و یازدهم خرداد در نخستین دیدارهای لیگ جهانی خود به مصاف ایتالیا می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار