|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۲۲

با اضافه شدن کانوسواران بانو به قایقرانان حاضر در اردو؛

اردوهای تیم های ملی آبهای آرام با اضافه شدن کانوسواران بانو در اولین مرحله اردوی خود از امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی ادامه پیدا می کند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اولین مرحله تیم ملی کانو کانادایی بانوان کشورمان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان از ۲۴ اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود. این مرحله از اردو تا ۲۱ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

۶ کانوسوار بانو به اردوی این تیم دعوت شدند.
فاطمه کرمجانی، هیوا افضلی و نادیا تالانک از کرمانشاه، نرگس خدابنده لویی از همدان و زیبا سماک حرفه و آتنا رئوفی از گیلان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که زیر نظر فاطمه مجللی کمک مربی و سرپرست و سکینه مرادی دستیار مربی این تیم تمرینات خود را انجام خواهند داد.

اردوی تیم ملی آبهای آرام کشورمان در بخش کایاک بانوان و مردان هم در دریاچه آزادی دنبال خواهد شد. این اردوها از امروز ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود و تا ۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سارا حنیفه زاده و مهسا آذری از تهران و هدیه کاظمی از هرمزگان در بخش کایاک بانوان و بابک دربان از تهران و رحمت قادری از گیلان در بخش کایاک مردان و علی باجلان از تهران در بخش کانوی مردان نفرات حاضر در اردوی تیم ملی آبهای آرام هستند که تمرینات خود را بر اساس برنامه ایرج اقلیمی مدیر تیم های ملی در دریاچه آزادی انجام خواهند داد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار