|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۷۰

به روز رسانی می شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: خیلی ها نتوانستند تضمین های لازم و کافی را برای اسپامسری استقلال بدهند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمامیررضا خادم پس از معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: پس از مشخص شدن وضعیت باشگاه محبوب پرسپولیس برای باشگاه بزرگ و پرطرفدار دیگر به نام استقلال جلسات متعدد و سنگینی را برگزار کردیم.

وی افزود: در این جلسات در حوزه فنی اهالی فوتبال و همچنین کسانی که خارج از محدوده فنی از علاقه مندان استقلال بودند و افرادی که در حوزه اقتصادی توانایی زیادی داشتند پیشنهاداتی برای اسپانسری فصل آینده استقلال ارائه کردند که این مسئله رقابتی جدی برای حمایت مالی باشگاه استقلال ایجاد کرد اما در ادامه راه خیلی ها نتوانستند تضمین های لازم و کافی داده و پرداخت اولیه را برای این موضوع انجام دهند.

نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: در ادامه مذاکرات انجام شده مذاکرات ما حتی به اتمام آخر شب کشیده شد.

خادم ادمه داد: در ۲،۳ ساعت گذشته کار را جمع و جور کردیم و به این جمع بندی رسیدیم که افرادی را که اعلام کردیم در هیئت مدیره استقلال حضور داشته باشند، امیدوارم هرچه زودتر کار انجام شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار