|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۸۷

سرمربی سابق مس کرمان در خصوص وضعیتش برای هدایت تیم نفت مسجد سلیمان گفت: توافقات اولیه با مسئولان نفت مسجد سلیمان صورت گرفته و قرار است آن ها جواب نهایی را بدهند.

پرویز مظلومی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: مسئولان تیم نفت مسجد سلیمان قرار است تا فردا جواب نهایی را بدهند. به هر حال من منتظرم که آن ها با خواسته هایم موافقت می کنند با نمی کنند.

مظلومی در ادامه اظهار داشت: هرکاری سختی های خاص خود را دارد. من خوزستانی هستم و با فضای آنجا آشنایی دارم. اگر نفتی ها بتوانند میزبانی را بگیرند آن وقت کارکردن در آن جا راحت تر می شود.

وی درباره مذاکرات با تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در دفتر قنبرزاده بیان کرد: قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران با من برای هدایت تیم نفت مسجد سلیمان مذاکره نکرد بلکه با مسئولان نفت مسجد سلیمان در دفتر قنبرزاده صحبت هایی انجام دادم. سرمربی سابق مس کرمان در خصوص تأخیر در وضعیت مدیر عامل واعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: به هر حال مسئولان وزارت ورزش و جوانان در حال جمع بندی هستند که بهترین افرا را برای استقلال انتخاب کنند تا به این تیم کمک کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال منتظر هستم تا تکلیف در تیم نفت مسجد سلیمان مشخص شود تا برنامه ام را برای فصل بعد اعلام کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار