|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۸۹

انتخاب مدیرعامل اولویت ما است

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: انتخاب مدیرعامل اولویت کاری نخستین جلسه هیئت مدیره است.

منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در میان اعضای معرفی شده هیئت مدیره بهرام افشارزاده و مقداد نجف نژاد را می شناسم، مسعود معینی هم همبازی من بوده و از نثاری شهردار منطقه ۱۹ هم شناخت دارم اما سایر آقایان را نمی شناسم و در ادامه این آشنایی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: بعد از معرفی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، نوبت استقلال بود و هواداران هم منتظر بودند که خوشبختانه با زحمات امیر رضا خادم این کار انجام شد و اکنون باید کار گروهی را آغاز کنیم تا تمامی مشکلات حل شود.

پورحیدری با اشاره به اینکه نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال صبح فردا(پنجشنبه) برگزار خواهد شد، تصریح کرد: نخستین اولویت ما انتخاب مدیرعامل است و بعد از آن بستن تیم برای فصل جدید اهمیت بسیاری دارد. البته این موارد اولویت های کوتاه مدت باشگاه است. باید در درجه اول مدیرعامل مشخص شود تا بعد بتوان امور اجرایی را آغاز کرد. سپس بحثعمده این است که چه اقداماتی برای تشکیل تیم در فصل پیش رو انجام شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: در میان اعضای هیئت مدیره باشگاه، افرادی هستند که در بخش اقتصادی فعال باشند به هر صورت چه برای بستن تیم و همچنین فعالیت های باشگاه مسائل مالی اهمیت زیادی دارد و امیدوارم با تشکیل این هیئت مدیره دیگر در زمینه بحثمالی مشکلی وجود نداشته باشد.

پورحیدری در مورد اینکه افشارزاده گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال است به تسنیم گفت: این بحثرا در رسانه ها شنیده ام، با این حال باید منتظر جمع بندی در جلسه فردا(پنجشنبه) باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار