|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۹۶

خبرگزاری تسنیم: مدافع انگلیسی من سیتی اعلام کرد فصل آینده جایی در میان شاگردان مانوئل پیگرینی نخواهد داشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، جولئون لسکات مدافع ۳۱ ساله تیم فوتبال منچسترسیتی با پایان مدت قراردادش با آبی پوشان شهر منچستر و با توجه به عدم تمایل سران باشگاه برای تمدید قرارداد او، قهرمان فصل اخیر لیگ برتر را ترک می کند.

لسکات که ۲۶ بار پیراهن تیم ملی انگلیس را به تن کرده و سابقه بازی در تیم های ولورهمپتون و اورتون را هم دارد، گفت: این پایان راه است. می دانم که باید منچسترسیتی را ترک کنم. من در اینجا رابطه خوبی با سایر اعضای تیم داشتم و این تیم به بخش بزرگی از زندگی من تبدیل شد. تا جایی که من می دانم این پایان راه است. اگر وضعیت تغییر کند خوب است اما به نظر می رسد که دیگر احساسی میان من و باشگاه نمانده است. من با تمامی اعضای تیم رابطه خوبی داشتم.

لسکات افزود: من جنبه اقتصادی قضیه را می دانم. ما تیم موفقی بوده ایم و من هیچ ناراحتی از این بابت ندارم. همه بازیکنان زمانی که کارشان در یک تیم تمام می شود و پس از آن از اینکه چگونه به گذشته خود و افتخارات شان نگاه می کنند، می گویند. من درباره حرفه خود می توانم بگویم که با منچسترسیتی افتخارات حیرت آوری کسب کرده ام و در نهایت فکر می کنم جدایی از این تیم تصمیم بدی نیست.

گفته می شود تیم بشیکتاش ترکیه خواهان جذب لسکات است و در انگلیس هم تیم هایی مانند وستهام، اورتون، استون ویلا و تاتنهام به جذب وی تمایل دارند. لسکات گفت در انتخاب مقصد بعدی اش خانواده او حرف اول را خواهند زد.

او تصریح کرد: باید ارزیابی کنم و ببینم بهترین مقصد برای من کدام است. با چند تیم در چند کشور مختلف مذاکراتی داشته ام اما هنوز تصمیم قطعی ام را نگرفته ام. ترجیح می دهم هرچه زودتر تکلیفم مشخص شود. نمی خواهم این روند تا جام جهانی ادامه داشته باشد، در عین حال نمی خواهم عجله کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار