|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۹۷

یک ماه پیش با خادم صحبت کرده بودم

خبرگزاری تسنیم: عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آقای افشارزاده بدون شک یکی از لایق ترین و شایسته ترین مدیران است.

مسعود معینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص انتخابش به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در این خصوص حدود یک ماه پیش با آقای امیررضا خادم صحبت هایی انجام داده بودیم و ایشان یک سری برنامه ها و شرایط را از بنده خواسته بود. بعد از این ملاقات هیچ صحبتی نداشتیم و امروز(چهارشنبه) با من تماس گرفته شد که عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال شده ام.

وی افزود: از وزارت ورزش و جوانان، گودرزی و خادم تشکر می کنم که به بنده اعتماد کردند تا در این گروه حضور داشته باشم. امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را برای استقلال رقم بزنیم و بنده هر چه در توان داشته باشم در این تیم به کار می گیرم. با توجه به اینکه خودم یک استقلالی هستم و بازیکن این تیم بوده ام امیدوارم بتونم کار مثبتی انجام دهم.

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه هنوز اهداف و سیاست های این باشگاه مشخص نشده، عنوان کرد: این موضوع خوشحال کننده است که وزارت ورزش و جوانان تکلیف باشگاه استقلال را مشخص کرد. فردا(پنج شنبه) جلسه ای خواهیم داشت که قرار است در این جلسه اهداف و سیاست های کاری باشگاه مشخص شود.

معینی تأکید کرد: ۲ تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس باید در شرایط خوبی قرار داشته باشند و قدرت بگیرند. فوتبال ما به جز این ۲ تیم و چند تیم شهرستانی چیز دیگری ندارد و به همین دلیل باید به قدرتمند شدن این ۲ تیم کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که از مدیرعامل شدن بهرام افشارزاده در استقلال حمایت می کند یا نه، گفت: بله، آقای افشارزاده بدون شک یکی از لایق ترین و شایسته ترین مدیران است. او در ورزش و جامعه ما زحمات زیادی کشیده و در کمیته ملی المپیک کارنامه بسیار خوبی دارد.

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: امیدوارم هر تصمیمی که وزارت ورزش و جوانان می گیرد همان شود، چون اهداف و سیاست های باشگاه طبق تصمیمی است که وزارت ورزش و جوانان می گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار