|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۰۲

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره تمرینات ملی پوشان، اردوهای تدارکاتی افریقای جنوبی، اتریش و حضور در جام جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هاشم بیگ زاده - بازیکن تیم ملی فوتبال درخصوص شرایط و برنامه های اردوی تداکاتی گفت: شرایط ایده الی در اردو وجود دارد و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم. خوشبختانه کمپ، هتل و زمین تمرینی که در اختبار تیم ملی است از شرایط خوبی برخوردار بوده و سه بازی دوستانه هم پیش رو داریم که باید عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشیم و این دیدارها کمک می کند که به مرز آمادگی برسیم.

وی در پاسخ به برگزاری اردوهای آفریقا، اتریش و سپس حضور در جام جهانی گفت: اردوی آفریقا از شرایط ویژه ای برخوردار بود و تمرینات خوبی را انجام دادیم. معتقدم مهمترین اردوی تیم ملی، اردوی اتریش است که بازیکنان را به بهترین شرایط می رساند. از طرف دیگر بنا بر اطلاعاتی که بدست آورده ایم شرایط آب و هوایی در مسابقات برزیل هم مانند اتریش بوده که می تواند کمک بسیار خوبی به شرایط فیزیکی و بدنی بازیکنان داشته باشد. بعد از بازیهای تدارکاتی اتریش و استراحتی کوتاه، به برزیل سفر خواهیم کرد و یک بازی تدارکاتی دیگر خواهیم داشت و سپس با آمادگی کامل به استقبال جام جهانی خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که بازیهای پیش رو در جام جهانی را چطور ارزیابی می کنید، گفت: در جام جهانی بازیهای آسانی در انتظار ما نخواهد بود. بالاترین سطح فوتبال جهان در برزیل است و همه بازیکنان حاضر در این مسابقات با شرایط بدنی صد در صد هستند و من فکر می کنم آخر فوتبال جهان در این مسابقات است.

بیگ زاده سخت ترین مسابقه در جام جهانی را بازی برابر نیجریه دانست و گفت: من فکر می کنم بازی مقابل نیجریه سخت ترین بازی ما در این مسابقات است چرا که اولین بازی ما با این تیم بوده و اگر بتوانیم با یک نتیجه خوب این دیدار را به پایان برسانیم، می توانیم در دیدار های بعدی با شرایط بهتری مسابقات را ادامه دهیم. امیدواریم که در برزیل نتیجه خوب بگیریم و ثمره تمرینات سخت ما در این اردوها در جام جهانی مشخ شود.

بیگ زاده درباره انتظار خود از مردم و رسانه گفت: همه ما انتظار داریم تا مدت کوتاهی که تا بازیهای جام جهانی باقیمانده، فقط تیم ملی را حمایت کنند. از رسانه ها و مردم عزیز درخواستم این است که از تیم ملی ایران که در واقع همه ایران است، حمایت کنند تا به امید خدا نتیجه مورد نظرمان را در این مسابقات بدست بیاوریم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار