|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۱۲

اخبار فوتبال استقلال؛

با اینکه خبری از انتخاب کادر فنی تیم استقلال نیست، اما اعلام شده که اعضای فعلی کادر فنی بدون سر و صدا از جمع آبی ها جدا می شوند و جای خود را به دیگران می دهند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از منابع آگاه اعلام شده است که دوستان امیرقلعه نویی جایی در استقلال ندارند و جدایی آن ها از تیم استقلال قطعی شده است، اما از طرفی یک عضو در کادر فنی باقی می ماند که از تجربیات فصل گذشته ی وی برای استقلال استفاده شود.

گفتنی است، بحثحضور قدیمی ها در تیم مطرح شده است و عنوان می شود که شانس حضور جواد زرینچه در تیم از باقی نفرات بیشتر است زیرا علیرضا منصوریان با قلعه نویی کار نمی کند و چند بازیکن قدیمی دیگر شرایطی مشابه وی را دارند.

شایان ذکراست؛ در حال حاضر صحبت از نامجو، پاشازاده، طباطبایی و زرینچه است که در میان تمام این گزینه ها احتمال حضور زرینچه بیشتر از باقی نفرات است.

**استقلالی ها باید چک هایشان را پس دهند / تسویه حساب درمقابل شرط مسئولان استقلال

اعضای تیم استقلال درخصوص دریافت پول از مسئولان با مشکلات فراوان رو به رو هستند و هنوز نتوانستند در این خصوص با مسئولان تیم استقلال به توافق کامل برسند، اما این درحالی است که از سوی مسئولان به استقلالی ها گفته شده که هر چه سریعتر برای پس دادن چک هایشان به باشگاه استقلال اقدام کنند تا مشکلات مالی آ ن ها نیز هر چه سریعتر حل و فصل شود.




** دلیل اصلی تعویق وضعیت استقلال مشخص شد / حامی مالی و مسئول اصلی خارج از کشور به سر می برد

آبی ها همچنان بلا تکلیف هستند و این در حالی است که وضعیت این تیم باید هر چه سریعتر مشخص شود تا افراد جدید برای رسیدگی به اوضاع استقلال کار خود را در باشگاه و تیم آغاز کنند و وضعیت تیم را هر چه سریعتر سرو سامان دهند.

گفتنی است، مسئول اصلی رسیدگی به وضعیت تیم استقلال، امیررضا خادم است و این مقام مسئول درحال حاضر در کشور به سر نمی برد و این موضوع عاملی است که اعلام هیات مدیره تیم استقلال به تاخیر بیافتد.

انتقاد برخی پیشکسوتان از انتخابات؛ قدیمی های استقلال باید در کمیته ی فنی باشند، نه هیأت مدیره!

پیشکسوتان تیم استقلال درخصوص شرایط حاکم در تیم استقلال مسائلی را مطرح کردند که حضور برخی اعضای قدیمی و همچنین قدیمی های تیم در هیأت مدیره برای استقلال اصولی نیست، زیرا استقلال به حضور این نفرات در هیأت مدیره نیازی ندارد و بحثی که می تواند این اعضا را در استقلال به یک فرد مهم و مثمرثمر تبدیل کند، حضور در کمیته ی فنی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار