|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۵۲

ذوب آهن از سرخابی ها بازیکن نمی گیرد /

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه قول قهرمانی و کسب سهمیه نمی دهم، گفت: بازیکنی از استقلال و پرسپولیس در لیست بازیکنان من نیست اما از یکی از بازیکنان نفت برای حضور در ذوب آهن دعوت کرده ام.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاصفهان، یحیی گل محمدی عصر امروز در نشست خبری با رسانه های گروهی اظهار کرد: ذوب آهن در سال جاری شرایط خوبی نداشت و لیاقتش بیشتر بوده زیرا در سال های گذشته قطب فوتبال ما بوده و باید ذوب آهن را بالای جدول ببینیم و نیاز به تلاش دارد؛ تیم در ۲ سال گذشته مشکلات بسیاری داشته و در کنار آن نگاه ویژه ای به بازیکنان جوان و آینده دار دارم تا به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده و سرمایه اصفهان باشند.

وی پیرامون دلایل جدایی از نفت تهران بیان کرد: بعد از پایان فصل با مدیران نفت جلسه داشته و توافق کلی برای بستن یک تیم خوب برای آسیا انجام شد و قرار شد بودجه مناسبی تزریق شده تا بازیکنان جدیدی بخریم اما بعد از آن همه صحبت ها عوض شده و من نیز دیدم که شرایط برای فصل آینده مناسب نیست و این تیم را ترک کردم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درباره دستیارانش در این تیم تصریح کرد: مجتبی حسینی، دستیار چندساله من در تیم بوده و حسن استکی نیز حضور دارد؛ با داوود فنایی نیز صحبت کرده و با یک بدنساز نیز صحبت کردیم و هنوز توافق صورت نگرفته اما به محض توافق، نامش را معرفی می کنیم.

هیچ بازیکن استقلال و پرسپولیس در لیست من نیست

وی درباره اینکه آیا بازیکنان نفت و پرسپولیس را مد نظر دارد، خاطرنشان کرد: هیچ بازیکن پرسپولیس و استقلال در لیست من نیست و با یکی از بازیکنان نفت صحبت کردیم که او بعد از آن منصرف شد اما با یکی دیگر از آنها صحبت کرده ایم و احتمال توافق وجود دارد.

گل محمدی با بیان اینکه از رسانه ها می خواهم شرایط ذوب آهن را درک کنند؛ من جو رسانه ای اصفهان را متفاوت دیدم و با کمک شما می توانیم موفق باشیم، درباره برنامه برای آینده ذوب آهن گفت: دنبال آن هستیم که تیم را از این حالت خارج کرده و بین تیم های وسط جدول مطرح شویم؛ اعتماد به جوانان را سرلوحه کار خود قرار دادم و امیدوارم که ثمره آن را در آینده ببینیم.

وی پیرامون اینکه گفته می شود یک مربی ستاره گریز بوده و از بازیکنان مطرح و اسمی استفاده نمی کند، تصریح کرد: همیشه در سیستم باشگاه داری کل تیم مهم است و همه بازیکنان باید برای احیای نام تیم تلاش کنند و بازیکن و مربی و حتی مدیرعامل از تیم بزرگتر نیستند و امیدوارم که این فرهنگ وجود داشته باشد و همه برای بزرگ شدن ذوب آهن قدم بردارند و هر کس مشکل ایجاد کرده و تیم را به حاشیه ببرد، کنار گذاشته می شود.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان بیان کرد: حتی بازیکنان جوان هم اگر بیایند و دچار غرور شوند، با آنها رودربایستی ندارم و این ما هستیم که باید از آنها استفاده کنیم؛ هدف کوتاه مدت این است که سال جاری را با نتایج خوب به پایان برسانیم و قول قهرمانی و کسب سهمیه نمی دهم اما قول می دهم خوب بازی کنیم و تا آخر بجنگم.

وی افزود: کار ما در ذوب آهن خیلی سخت است و مسئولیتی را قبول کردم که باید برای رسیدن به هدفم تلاش کرده و با مدیریت خوب، خرابی های قبلی را درست کنیم.

گل محمدی گفت: تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را استفاده می کنم و تمرینات مقدماتی از ۹ خرداد شروع شده و بعد از ۵،۶ روز تمرین، چند روز استراحت کرده و بار دیگر از ۱۸ خرداد، تمرینات اصلی را شروع می کنیم و برخی اردوهای داخلی و خارجی را نیز مد نظر داریم.

وی درباره اینکه چقدر از بازیکنان امسال استفاده می کند: با توجه به اینکه ذوب آهن مشکلات بسیاری برای بستن تیم داشته، به طور قطع تعدادی از آنها را از لیست خارج می کنیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره اینکه گفته می شود شرایط نفت با ثبات بوده و هر سرمربی قابلیت موفقیت را داشته و نباید موفقیت های این تیم را به نام او تمام کرد: نفت تیم جوانی بود و مسئولان باشگاه نیز باورشان نمی شد که رتبه سوم را کسب کنم؛ هزینه پارسال ما نسبت به سال قبل ۲۰ درصد کاهش داشته و ما بازیکن خارجی نگرفتیم و اردوی خارجی نداشتیم بنابراین از خودم تعریف نمی کنم اما اگر مربی دیگری بود، به جوانان فرصت نمی داد و من سعی می کنم کاری که نفت انجام دادم با گرفتن بازیکنان خوب، در ذوب آهن هم انجام دهم.

امیدوارم اشکم در ذوب آهن در نیاید

وی با بیان اینکه برای موفقیت، جذب بازیکن، امکانات و همدلی به ما کمک می کند، درباره بازی با ایرلند و اشک های او در دیدار تیم ملی و اینکه چرا چرخه خاص در مربیان ایرانی وجود دارد، گفت: اشک من ما با تیم ملی درآمد اما امیدوارم اشکم با ذوب آهن در نیاید؛ کارم را از دو تیم دسته یکی شروع کردم و بعد از جدایی از صبا، در تربیت یزد و نساجی مازندران کار کردم و به نظر خودم خوب کار کردم و بعد از آن دستیار دایی در راه آهن شده و بعد از آن صبا، پرسپولیس و نفت بودم و اکنون آخرین دوره حضور در کلاس مربیگری حرفه ای را می گذرانم و امیدوارم که مدیران به مربیان جوان اعتماد کنند زیرا آنها سرشار از انگیزه هستند و با اعتماد به آنها می شود نتابج خوبی گرفت.

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه آیا مخالف ستاره ها است، گفت: من مخالف تک ستاره ها نیستم و بازیکن تاثیرگذار کسی است که یک تنه بازی را در می آورد و نتیجه را عوض می کند؛ خوشحال می شوم که بازیکنانی نظیر این داشته باشم.

وی پیرامون روند آماده سازی تیم ملی خاطرنشان کرد: شرایط تیم ملی بد نبوده، هرچند که اردوی نصفه و نیمه ای در آفریقا داشته و هنوز یک ماه تا جام جهانی فرصت هست؛ امیدوارم که بازیکنان ما لیاقت خود را نشان دهند و تیم ملی نیاز به کار دارند؛ انتظار ندارم که تیم ملی از گروه صعود کند اما باید بازی های قابل قبولی ارائه دهد.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار