|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۵۶

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فولاد خوزستان پس از تساوی برابر السد و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت که تیمش بازی را تنها به قوانین فوتبال واگذار کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، حسین فرکی پس از تساوی ۲ بر ۲ فولاد مقابل السد قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی به قانون فوتبال واگذار کردیم. دو تساوی تیم ما و نباختن مقابل السد حاصل کار ما مقابل این تیم بود و تنها به خاطر گل های زده در خانه حریف از صعود به مرحله بعد محروم شدیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: تحت تاثیر تجربه حریفمان و همچنین بازیکنان حرفه ای و بسیار گران السد قرار گرفتیم از طرف دیگر کمتر تجربگی و آماتور بودن بازیکنان و تیم ما عامل عدم صعود بود.

او عنوان کرد: ما هم به تیم حریف کمک کردیم. وقتی تماشاگر بدون مقدمه وارد زمین می شود و زمان را متوقف می کند مطمئنا این حرکت به سود تیم حریف است.

فرکی با دفاع از عملکرد تیمش گفت: فولاد افتخار فوتبال ایران است و هر آنچه را در چنته داشتیم را رو کردیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه ایا در این تیم می ماند یا نه، گفت: اجازه دهید در مورد ماندنم در فولاد بعدا صحبت کنم. من و بازیکنانم فعلا نیاز به استراحت داریم تا پس از آن تصمیم گیری کنیم.

وی اظهار داشت: باید واقعیت ها را باور کنیم. کمتر کسی فکر می کند فولاد به این مرحله برسد و من از بازیکنان و شجاعتشان تشکر می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار