|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۶۶

امیدوارم رونالدو گل های زیادی به ثمر نرساند

خبرگزاری تسنیم: مهاجم اروگوئه ای بندرنشینان لیورپول شایعه پیوستنش به تیم های بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا را تکذیب کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، لوئیز سوارز در پاسخ به شایعاتی مبنی بر پیوستنش به رئال مادرید گفت: اصلاً توجهی به این داستان ها ندارم چون هنوز با لیورپول قرارداد دارم. وقتی تیتر روزنامه را می خوانم که رئال به دنبال امضای قرارداد با من است صفحه را ورق می زنم. اینها همه توهم و خیال است. در حال حاضر فقط روی رقابت های جام جهانی تمرکز کرده ام و توجهی به این شایعات ندارم.

وی همچنین در خصوص شایعه حضورش در بارسلونا اظهار داشت: بازی در کنار لیونل مسی و نیمار فوق العاده است. آنها بازیکنان تراز اولی هستند ولی تأکید می کنم حضور من در بارسلونا هم شایعه است. با توجه به بازیکنانی که کاتالان ها دارند به نظرم نمی توان گفت که دوره تیکی تاکا به پایان رسیده است.

مهاجم ۲۷ ساله لیورپول در خصوص رقابتی که با بازیکنان سرشناس برای کسب کفش طلای اروپا دارد، گفت: افتخار می کنم که برای کسب این عنوان با بازیکنانی در سطح کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و دیه گو کاستا رقابت می کنم. باید سعی کنم گل های بیشتری بزنم چون رقبایم هم به سادگی بر تعداد گل های خود می افزایند. در ابتدای فصل کسب کفش طلای اروپا هدفم نبود ولی رفته رفته بر شمار گل های زده ام اضافه کردم و حالا وقتی که رئال مادرید بازی دارد امیدوارم رونالدو گل های زیادی به ثمر نرساند.

درخشش لوئیز سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه در فصل ۱۴-۲۰۱۳ باعثشد اتحادیه فوتبال انگلیس و انجمن فوتبال نویسان این کشور او را به عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس انتخاب کنند. مهاجم بندرنشینان با ۳۱ گلی که در فصل ۱۴-۲۰۱۳ لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند نه تنها عنوان بهترین گلزن این رقابت ها را به خود اختصاص داد بلکه با رکورد کریستیانو رونالدو و آلن شیرر برابری کرد و سهم بسزایی در نایب قهرمانی لیورپول در این فصل لیگ جزیره داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار