|
|
کدخبر: ۱۷۵۹۷۳

شرط سنگینی که شرایط را تغییر داد؛

بهرام افشارزاده، گزینه اصلی مدیریت باشگاه استقلال است اما عنوان شده که وی یک شرایط بسیار سنگین را برای مسئولان در نظر گرفته است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانو به نقل از یک مقام آگاه، بهرام افشارزاده یکی از دوستان نزدیک گودرزی در وزارت است و مدیر ورزشی علاقه ی فراوانی دارد که وی حضور در رأس مدیریت استقلال را بپذیرد. اما این مدیر با حضور در استقلال مخالفت داشت و در رأس دلایل خود برای عدم پذیرش این پست به مشکلات مالی و دردسرهای آن اشاره کرد. اما اصرار مسئولان باعثشد که وی شرط اصلی خود را همراهی استقلال اعلام کند. وی خواستار ۶۰ میلیون تومان در ابتدای کار و همکاری اش با استقلال شد.

شایان ذکر است، پیش از این بحثهایی در خصوص شروط وی در استقلال عنوان می شد که تمام آن ها شایعه اعلام شد و در نهایت مقرر گردید که وی از بحثمالی حضور در استقلال می هراسد و قصد دارد با اطمینان کافی و پول کافی وارد این عرصه از مدیریت شود تا بتواند با شرایط ایده آل، تیم را یاری کند.

حتی عنوان شده وی به مشکلات مالی و چک های برگشتی در این باشگاه نیز اشاره کرده و قصد اطمینان کافی از آغاز کار دارد.



**تماس با چند استقلالی بعد از اعلام هیأت مدیره / هماهنگی برای تمدید قرارداد


بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، امیر قلعه نویی از مدت ها قبل به عنوان سرمربی تیم برای فصل آینده اعلام شد و فعالیت خود را آغاز کرد. اما وی در انتظار انتخابات نشست تا با شرایط ایده آل بازیکنان خود را برگزیند. در این خصوص شنیده می شود وی قبل از اعلام اعضای هیأت مدیره از طریق اطرافیانش با چند بازیکن تیم استقلال تماس گرفته و خواستار حضور آ ن ها برای عقد قرارداد و تمدید آن شده است.

شایان ذکر است، سرمربی تیم استقلال قصد دارد ملی پوشان این تیم را حفظ کند، اما این امر تا به حال میسر نشده است زیرا اکثر بازیکنان ملی پوش دوست دارند که به تیم های خارج از کشور رفته و در این تیم ها به فوتبال خود ادامه دهند، اما در خصوص بازیکنان دیگر شرایط متفاوت است و تماس سرمربی تیم با رحمتی، عمران زاده، مبعلی و برهانی برای تمدید قرارداد قابل توجه است.



**ساموئل انگلیس نرود،
گزینهسپاهان است / زردپوشان مشتری پرپاقرص ساموئل

بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، ساموئل بازیکن سابق تیم استقلال، ایران را ترک کرده و راهی کشور خود شد تا در کنار خانواده اش فصل آخر فوتبال خود ار سپری کند و این در حالی است که ساموئل از تیم سپاهان پیشنهاد دریافت کرده است و مسئولان این تیم خواستار حضور این بازیکن در تیم خود هستند، اما ساموئل در حال حاضر به کشورش سفر کرده است و قصد پیگیری وضعیت خود را دارد.

گفتنی است، این بازیکن اعلام کرده است که در انگلیس می خواهد به فوتبال خود پایان دهد، اما اگر پیشنهاد کشور انگلیس ایده آل نباشد وی به حضور در لیگ ایران می اندیشد.

شایان ذکر است، مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرده است، اگر که پیشنهاد سپاهان ایده آل باشد، شرایط برای وی متفاوت پیش می رود زیرا قصد بررسی کردن آن را دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار