|
|
کدخبر: ۱۷۵۹۷۵

تکرار / زمان را از دست نداده ایم

خبرگزاری تسنیم: عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نظر من قلعه نویی باید سرمربی استقلال بماند چون جزو سرمایه های باشگاه است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، سید سعید رضا سیف افجه ای پس از جلسه با امیررضا خادم در این مورد اظهار داشت: متاسفانه برای تشکیل جلسه تعداد اعضا به حد نصاب نرسید و قرار شد شنبه کل اعضای هیئت مدیره حضور داشته باشند و جلسه برگزار شود. فقط اعضا کمی با هم آشنا شدند و از رزومه خود گفتند.

وی در خصوص اینکه خودش چه سوابقی داشته، گفت: من از بچگی به ورزشگاه می رفتم و طرفدار استقلال بودم. به همین دلیل شناخت خوبی از این تیم دارم. پیش از این چند ۲۰ سال در امارات بودم و حدود ۴ سال و نیم هم نایب رئیس باشگاه ایرانیان دوبی، همچنین مؤسس کانون هوادارن استقلال در دوبی بودم که سال گذشته به ایران آمدم. ۱۶ سال پیش از این هم در نهادهای مختلف خدمت می کردم.

عضو جدید هیئت مدیره استقلال ادامه داد: من بخشی از اسپانسرینگ باشگاه استقلال هستم و در این بخش فعالیت می کنم.

افجه ای ضمن بیان این مسئله که در جلسه شنبه هیئت مدیره استقلال رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و سخنگوی این باشگاه معرفی می شوند، درباره اینکه چه کسی شانس اول مدیرعاملی در استقلال است، عنوان کرد: ۴ نفر نام شان برای مدیرعاملی استقلال مطرح شده است؛ آقایان افشارزاده، فتح الله زاده و ۲ نفر دیگر که من شناختی رویشان ندارم و قرار شد شنبه خودشان را معرفی کنند.

وی در مورد اینکه آیا قبول دارد استقلال زمان زیادی را از دست داده، گفت: من این مسئله را قبول ندارم. تیم رقیب مان ۱۰ روز از ما جلوتر کار را شروع کرده اما عملا کار خاصی انجام نداده است. البته باید بگویم من پرسپولیس را هم دوست دارم اما استقلال را بیشتر دوست دارم.

عضو هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: تا ضرب الاجل سازمان لیگ وقت بسیاری مانده و فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید، ضمن اینکه در سالی قرار داریم که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حاضر نیست. همچنین می خواهیم از امسال با شیبی متوسط به سمت جوانگرایی برویم چون معدل سنی استقلال چندان پایین نیست و به نظرم باید ۴۰ درصد کم شود.

افجه ای در خصوص اینکه اسپانسری استقلال چطور انجام وظیفه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: قرار شده چندین شرکت و شخص مجموعه اسپانسرینگ استقلال را تشکیل بدهند که این افراد به زودی توسط آقای خادم معرفی می شوند. مسلما در این بین کارهای ضمانتی انجام شده و تمام تلاش مان این خواهد بود که استقلال مانند گذشته بدهی مالیاتی نداشته باشد و مشکل مالی هم نباشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا امیر قلعه نویی در استقلال خواهد ماند یا خیر، اظهار داشت: بحثسرمربی بعد از بحثمدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل مطرح می شود اما از نظر من قلعه نویی باید صددرصد سرمربی استقلال بماند چون جزو سرمایه های استقلال است ولی هنوز بحثی در این مورد صورت نگرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار