|
|
کدخبر: ۱۷۵۹۸۶

تکرار /

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره استقلال گفت: با توجه به فضایی که اکنون وجود دارد احتمالاً من مدیرعامل استقلال می شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، بهرام افشارزاده که در جلسه هر ۲ گروه اعضای هیئت مدیره جدید استقلال حضور داشت در این باره اظهار داشت: با صحبت هایی که انجام شد قرار است شنبه همه ۹ نفر اعضای هیئت مدیره استقلال در جلسه حضور داشته باشند تا رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس و سخنگو و مدیرعامل معرفی شوند.

وی با بیان اینکه " صحبتی در مورد مدیرعاملی استقلال در نخستین جلسه مطرح نشد " در خصوص اینکه امیررضا خادم روز گذشته اعلام کرد که بهرام افشارزاده را برای مدیرعاملی استقلال پیشنهاد داده است، گفت: اگر مرا انتخاب کرده اند باید آن را بپذیرم. خیلی مقاومت کردم که این مسئولیت را به عهده نگیرم اما نتوانستم مقابل مسئولان وزارت ورزش قرار بگیرم و اگر در هیئت مدیره استقلال گزینه مدیرعاملی باشم آن را می پذیرم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: استقلال نیاز دارد که سرمایه گذاری در این باشگاه انجام شود تا مشکلات گذشته را نداشته باشد.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که چرا هیئت مدیره در ۲ گروه جداگانه با مسئولان وزارت ورزش جلسه داشتند، عنوان کرد: ابتدا گروه ۵ نفره ای در خصوص مسائل تیم صحبت کردند. گروه ۴نفره دیگر اسپانسرهای تیم بودند که جداگانه به بحثهایی در مورد هماهنگی و مسائل باشگاه با مسئولان وزارت ورزش صحبت هایی را مطرح کردند.

وی با ابراز رضایت از جلسه دوم اعضای هیئت مدیره استقلال با مسئولان وزارت ورزش گفت: خوشبختانه چهره های اعضای هیئت مدیره نشان می دهد که آنها افرادی وارسته و با یکدیگر همدل هستند. امیدوارم باشگاه استقلال با همدلی این اعضا بتواند فصل آینده مشکلات را برطرف کند تا خواسته هواداران براورده شود.

افشارزاده در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چقدر خودش را مدیرعامل استقلال می داند، تصریح کرد: با توجه به فضایی که اکنون وجود دارد احتمالاً من مدیرعامل استقلال می شوم اما باید ببینم که آیا اعضای هیئت مدیره مرا انتخاب می کنند یا نه.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار