|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۵۵

برخی افراد در مورد من غیرمنصفانه صحبت می کنند

خبرگزاری تسنیم: مهاجم فصل گذشته استقلال تهران گفت: اگر کادرفنی به من اعتماد می کرد مطمئناً می توانستم عملکرد خوبی داشته باشم اما متأسفانه به من اعتماد نشد.

مهرداد اولادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمضمن بیان این مطلب اظهار داشت: استقلال تیم بسیار بزرگی است و من نمی خواهم چیزی را توجیه کنم. زمانی که به این تیم آمدم گفتم که می خواهم در چشم باشم و جایگاه خود را در تیم ملی دوباره به دست بیاورم. من از تیم محلی به استقلال نیامدم و در شرایطی پیراهن این باشگاه را برتن کردم که در نفت تهران فیکس بازی می کردم.

«انتظاراتی که بعد از آمدن به استقلال داشتم برآورده نشد»، وی با بیان این جمله ادامه داد: در استقلال به من اعتماد نشد و هیچ وقت این موضوع اتفاق نیفتاد که در دو بازی پیاپی در ترکیب ثابت قرار بگیرم. من معتقدم بعضی ها غیرمنصفانه نظر می دهند ولی معتقدم که باید انصاف را هم در نظر گرفت. وقتی در ملوان بازی می کردم اعتمادبه نفس بالایی داشتم و این موضوع نتیجه مثبتی داشت، البته من به کسی خرده نمی گیرم و آمدن به استقلال تصمیمی بود که خودم گرفتم.

اولادی در پاسخ به این سؤال که «آیا در مورد نیمکت نشینی با امیر قلعه نویی صحبت نکردی؟»، گفت: خیر صحبتی انجام ندادم. بزرگترین مشکل من رابطه با سرمربی تیم است. هیچ وقت در طول تمرین یا بازی با سرمربی تیمم حرف نمی زنم و همه چیز در حد سلام و علیک است. باز هم می گویم که نمی خواهم تقصیر را گردن فرد خاصی بیاندازم ولی اگر به من بیشتر اعتماد می شد مطمئناً عملکرد بهتری را به نمایش می گذاشتم.

وی که یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد در مورد وضعیتش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: فعلاً که هیئت مدیره و مدیرعامل تازه انتخاب شده است و باید چند روزی صبر کنم. قرارداد من و استقلال از لحاظ مالی و همچنین مدت قرارداد به صورت توافقی است. فعلاً که چیزی معلوم نیست و نمی دانم فصل آینده کجا هستم. با این حال باید بگویم که در استقلال دوستان خوبی را پیدا کردم و از هیچکس بدی ندیدم.

اولادی در پاسخ به این پرسش که «فکر نمی کنی انتخاب استقلال اشتباه بود؟»، خاطرنشان کرد: من با این امید به استقلال آمدم که جایگاه ثابتی داشته باشم اما اینطور نشد. هیچکس نمی تواند آینده را پیش بینی کند. بزرگترین بازیکنان دنیا هم تصمیمات درست یا اشتباه می گیرند و این موضوع چندان عجیب نیست. من بازیکن کوچکی نبودم که به استقلال آمدم و در این ۱۲ سال هیچ وقت پیش نیامده بود که در تیمی تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شوم.

وی در پایان تأکید کرد: سال بعد می خواهم در تیمی باشم که به من بازی برسد و اینکه در استقلال می مانم یا خیر به قسمتم بستگی دارد. وقتی از نفت جدا شدم ماشین زیرپایم را فروختم و ۱۵۰ میلیون تومان پول رضایت نامه ام دادم. با استقلال هم یک قرارداد ۳۵۰ میلیونی امضا کردم و تا این لحظه فقط ۱۲۰ میلیون تومان پول گرفته ام. با این وجود برخی افراد در مورد من غیرمنصفانه صحبت می کنند که این موضوع ناراحتم می کند و ای کاش که آنها همه واقعیت ها را بدانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار