|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۷۹

تور والیبال ساحلی؛

ملی پوشان والیبال ساحلی ایران در تیم های صحرا گاز آق قلا الف و هیات والیبال هرمزگان در مرحله نیمه نهایی مرحله نخست تور قهرمانی ایران در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و راهی دیدار نهایی شدند

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی نخستین مرحله تور والیبال ساحلی قهرمانی ایران که با حمایت نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می شود، عصر امروز پنج شنبه پیگیری شد و تیم های صحرا گاز آق قلا الف و هیات والبیال هرمزگان موفق به شکست حریفان خود در دو ست متوالی شدند.

در یکی از بازی های مرحله نیمه نهایی، تیم صحرا گاز آق قلا الف(پرویز فرخی و آق محمد سلاق) موفق به شکست رستوران توماج(صابر هوشمند و آرش وکیلی) در دو ست متوالی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۹ شد.

فرخی و سلاق دو ملی پوش ایران در این بازی که با قضاوت نادر انصاری داور بین المللی ایران برگزار شد، بسیار روان به ویژه در ست دوم بازی کردند.

در دیگر بازی این مرحله که به قضاوت حمید راهجردیان داور بین المللی والیبال ایران برگزار شد، تیم هیات والیبال هرمزگان(رحمان رئوفی و بهمن سالمی) موفق به شکست صحرا گاز آق قلا ب(ابراهیم سن سبیلی و حامد میرزاعلی) با امتیازهای مشابه ۲۱ بر ۱۷ شد.

در این بازی سن سبیلی نمایش خوبی به رغم سن بالای خود ارائه کرد و اگر ملی پوشان ایران تمرکز خود را از دست می دادند، شکست شان به دور از انتظار نبود. یکی از راهکارهای دو ملی پوشان ایران به شکست حریف در این بازی این بود که اکثر سرویس ها را برای حامد میززاعلی همبازی سن سبیلی ارسال می کردند.

مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور قهرمانی ایران عصر فردا جمعه برگزار می شود که تیم های صحرا گاز آق قلا الف برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هیات والیبال هرمزگان خواهند رفت و دو تیم صحرا گاز آق قلا ب و رستوران توماج باری کسب عنوان سومی با هم بازی خواهند کرد.

همچنین در پایان مرحله نیمه نهایی تیم های جزیره سبز شیراز(یوسف دو بنده و روح اله صالحی نژاد) و کرمان خودرو(کیا شوشتری زاده و هادی جعفری) به مقام مشترک پنجم این رقابت ها دست یافتند و هر کدام پاداش ۴۵۰ هزار تومانی این عنوان را از آن خود کردند.

تیم های هتل ارشیا کلاچای(محمد صادقی و سینا جعفری) و الله یاری بوشهر(محمد آذرشب و عبدالخالق کرمی نژاد) نیز عنوان هفتم مشترک را از آن خود کردند و هر کدام ۳۵۰ هزار تومان جایزه به دست آوردند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار