|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۳۰

پول ندارم که اتومبیلم را تغییر دهم چه برسد که اسپانسر استقلال شوم

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره استقلال گفت: آنطور که شنیده ام قرار است شرکت توسعه صنایع ایران اسپانسر استقلال برای فصل آینده باشد.

کامران صاحب پناهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره اینکه از طریق چه کسی و چگونه وارد هیئت مدیره استقلال شد، گفت: همانطور که در گذشته افراد با توصیه وارد این مجموعه می شدند، من نیز از طریق دوستان به وزارت ورزش توصیه شدم. البته امیر رضا خادم از من شناخت داشت.

وی ادامه داد: مسئولان وزارت ورزش حدود یک ماه و نیم پیش صحبت هایی با من انجام دادند و شرط هایی را مطرح کردند که منجر به توافق شد تا به عضویت هیئت مدیره در آمدم. ضمن اینکه من ۳ سال مدیرعامل باشگاه صنعتی پیکان بودم و آیا این ۳ سال، شرط لازم و کافی نیست که از من شناخت داشته باشند؟

صاحب پناهی با بیان اینکه جزو اسپانسر استقلال باشگاه استقلال نیست، گفت: شنیده ام که اسپانسر باشگاه برای خودش نماینده ای خواهد داشت و دفترش را در باشگاه دایر می کند تا کارها را انجام دهد. من آنقدر پول ندارم که حتی اتومبیلم را عوض کنم چه برسد به اینکه اسپانسر استقلال باشم. بنابراین صحبت هایی که درباره اسپانسر شدن من در استقلال شده را تکذیب می کنم.

عضو هیئت مدیره استقلال افزود: شاید اسپانسر باشگاه من را به وزارت ورزش توصیه کرده باشد ولی هیچ ارتباطی به اسپانسر ندارم و آنطور که شنیده ام قرار است شرکت توسعه صنایع ایران اسپانسر استقلال برای فصل آینده باشد.

وی در خصوص اینکه روز پنج شنبه ظاهرا اعضای هیئت مدیره استقلال همدیگر را نمی شناختند، عنوان کرد: هنگامی که وارد باشگاه پیکان شدم، تنها داورزنی را می شناختم و بقیه اعضای هیئت مدیره را نمی شناختم. ما نمی توانیم ۶ نفر که رفیق همدیگر هستند را به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال انتخاب کنیم. درست نیست که چند دوست که باهم رابطه نزدیکی دارند بخواهند عضو هیئت مدیره شوند. هر مجموعه از افراد مختلف تشکیل می شود.

صاحب پناهی در پایان به تسنیم گفت: نظرم این است که منصور پورحیدری که شناخت بیشتری نسبت به مسائل باشگاه دارد، سخنگوی هیئت مدیره شود تا پاسخگوی سوالات باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار