|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۴۵

خبرگزاری تسنیم: ستاره فرانسوی خط میانی بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت ممکن است از آخرین بازی تیمش در این فصل از فوتبال باشگاهی آلمان محروم شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، فرانک ریبری اعتراف کرد برای حضور در فینال جام حذفی آلمان شرایطی ایده آلی ندارد و حضورش در این بازی قطعی نیست. تیم های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند فرداشب در شرایطی در فینال جام حذفی آلمان به مصاف یکدیگر می روند که ریبری از ناحیه کمر مصدوم است و به همین دلیل شاید پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی باواریایی ها ریسک نکند و او را به میدان نفرستد.

ریبری ۳۱ ساله که فصل گذشته بهترین بازیکن باواریایی ها بود، پس از تمرین روز گذشته(پنج شنبه) تیمش گفت: وضعیتم خوب است اما بعید می دانم که با این وضعیت ۹۰ دقیقه در میدان دوام بیاورم.

ریبری که از روز سه شنبه تمرینات گروهی اش را آغاز کرده است، افزود: در این مدت نتوانسته ام کارهای زیادی انجام دهم و به همین دلیل به دست آوردن ریتم قبلی بازی ام برای من کار سختی است.

ناآمادگی ریبری برای مصاف حساس با بایرن مونیخ در حالی است که گواردیولا ممکن است دیگر هافبک باتجربه خود، باستین شواین اشتایگر را هم در اختیار نداشته باشد، چرا که او در آخرین بازی باواریایی ها در بوندس لیگا، برابر اشتوتگارت از ناحیه زانو مصدوم شد.

طبق گفته ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، نه در مورد ریبری و نه در مورد شواین اشتایگر هنوز هیچ چیز قطعی نیست و وضیت آنها روزبه روز بررسی می شود و فردا(شنبه) گواردیولا تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار