|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۶۳

با پایان پذیرفتن چهارمین دوره مسابقات کبدی ساحلی؛

مدیر فنی تیم های کبدی بانوان گفت: چهارمین دوره مسابقات کبدی ساحلی بانوان، انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات آسیایی تایلند برگزار شد و تیم گلستان به مقام قهرمانی رسید.

زهرا رحیم نژاد در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر خصوص مسابقات کبدی ساحلی بانوان گفت: چهارمین دوره مسابقات کبدی ساحلی بانوان را با حضور ۱۴ تیم برگزار کردیم که در نهایت تیم گلستان با غلبه بر سایر حریفان توانست به مقام قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم دشت آزادگان خوزستان در مقام دوم این سری از مسابقات رسید و تیم های بندر گز و تهران مشترکأ توانستند بر سکوی سوم مسابقات بنشینند.

رحیم نژاد افزود: از میان ۱۴ تیمی که در مسابقات حضور داشتند بالغ بر ۲۰ بازیکن را از نظر فنی و تاکتیک و آمادگی جسمانی انتخاب کردیم که بعد ز هماهنگی های لازم اردوی آمادگی برای راه یابی به مسابقات آسیایی را شروع خواهیم کرد.

مدیر فنی بانوان گفت: لازم به ذکر است که در کبدی استاندارد نیز سومین اردوی تدارکاتی برای اعزام به مسابقات آسیایی را برگزار کرده ایم که در پایان این اردو ها ۱۴ نفر را به عنوان بازیکنان برتر و اعضای تیم ملی بانوان انتخاب کرده و در تاریخ ۲ شهریور ماه به کره ی جنوبی اعزام خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد: در کبدی استاندارد قرار است دو اردوی تدارکاتی برون مرزی را برگزار کنیم.
که منتظر اعلام نهایی از سوی فدراسیون هستیم.
اولین اردو در نیمه دوم تیرماه و در کره ی جنوبی خواهد بود، و اردوی دیگر در دهه ی آخر تیرماه است که به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

رحیم نژاد افزود: در تلاش هستیم که بعد از این در اردو، اردوی تدارکاتی دیگر در هندوستان برگزار کنیم چرا که بازی با سایر حریفان و تیم های کشور های دیگر باعثمی شود بازیکنان با حریفان خود آشنا شده و با آمادگی بهتر و بیشتر در عرصه ی بین الملل حاضر شوند.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار