|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۷۰

خبرگزاری تسنیم: ستاره آرژانتینی خط حمله بارسلونا به زودی قرارداد فعلی خود را با آبی واناری پوشان کاتالونیا تمدید خواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، نشریه مارکای اسپانیا اعلام کرد که چهار ماه مذاکره لیونل مسی و مسئولان باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد این ستاره آرژانتینی ثمربخش بوده است و او به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

بارسلونا از زمان استعفای ساندرو روسل و روی کار آمدن خوسپ ماریا بارتومئو مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد فعلی مسی که تا سال ۲۰۱۸ اعتبار دارد و تبدیل کردن وی به پردرآمدترین بازیکن فوتبال دنیا آغاز کرد و از قرار معلوم اختلافات طرفین بر سر موضوع امتیاز استفاده از چهره تبلیغاتی مسی و درآمدهای حاصل از این کار برطرف و میان آنها توافق حاصل شده است.

طبق گزارش مارکا قرارداد جدید میان بارسلونا و مسی افزایش چشمگیری در حقوق این بازیکن ۲۶ ساله ایجاد خواهد کرد، به طوری که درآمد خالص او از ۱۳ میلیون یورو در سال به چیزی نزدیک به ۲۰ میلیون یورو در سال افزایش پیدا می کند و پاداشی تا سقف سه میلیون یورو هم بسته به نتایج بارسلونا در طول فصل به آن اضافه می شود. مدت قرارداد مسی اما تغییر نمی کند و این یعنی که این قرارداد همچنان تا سال ۲۰۱۸ اعتبار دارد. رقم فسخ قرارداد مسی هم در قرارداد جدید وی تغییر نمی کند و همچنان ۲۵۰ میلیون یورو خواهد بود.

اصلی ترین اختلاف مسی و بارسا برای تمدید قرارداد یعنی درآمدهای تبلیغاتی بود که ظاهراً این اختلاف ها نیز رفع شده است. مسی حاضر نبود بارسلونا را در درآمدهای تبلیغاتی اش سهیم کند اما او اکنون کمی از موضع خود پایین آمده و دو خواسته بارسایی را پذیرفته است. براساس توافق صورت گرفته میان طرفین، مسی پذیرفته است که به همکاری اش با اسپانسر ترکیه ای خود، هواپیمایی ترکیش ایرلاین پایان دهد و باشگاه بارسلونا را در بخشی از درآمدهای تبلیغاتی خود سهیم کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار