|
|
کدخبر: ۱۷۶۲۰۳

خبرگزاری تسنیم: با جدایی سرمربی سلتاویگو از این تیم احتمال حضور وی روی نیمکت بارسلونا در فصل آینده قوت گرفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه امروز(جمعه) در یک کنفرانس خبری به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل جاری دست از هدایت سلتاویگو می کشد و این تیم را ترک می کند.

انریکه ۴۴ ساله که سابقه بازی در تیم بارسلونا را دارد(۱۹۶۶ تا ۲۰۰۴) و گفته می شود که اصلی ترین گزینه هدایت این تیم در فصل آینده است، با خودداری از اظهارنظر قطعی در خصوص پیوستن اش به بارسلونا به خبرنگاران گفت: امروز برای من روز تلخی است. امروز من سرمربی سلتاویگو هستم و تا پایان فصل جاری هم این تیم را هدایت خواهم کرد. احساس کردم باید باشگاه را در جریان برنامه های خود بگذارم تا آنها زمان کافی برای آماده کردن خود داشته باشند. جدایی من از سلتاویگو به هیچ عنوان به کادر مدیریتی این باشگاه ربط ندارد. من خانواده ام را در بارسلونا رها کرده ام و جدایی از آنها در این مدت برایم سخت بوده است.

انریکه افزود: من هیچ چیز را نه تأیید و نه تکذیب می کنم. درباره آینده ام چیزی برای گفتن ندارم. اگر در آینده پیشنهاد جالبی دریافت کنم آن را بررسی خواهم کرد.

خودداری انریکه از اظهارنظر قطعی درباره پیوستن به بارسلونا در حالی است که او چندی پیش در منزل خود ملاقاتی خصوصی با آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی کاتالان ها داشت، ملاقاتی که طبق ادعای رسانه های اسپانیایی جهت انجام مذاکرات اولیه برای عقد قرارداد میان طرفین بوده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار