|
|
کدخبر: ۱۷۶۲۰۵

جام جهانی کشتی فرنگی - تهران

خبرگزاری تسنیم: کشتی گیر وزن ۵۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: در دیدار فینال کمی ناامید شده بودم اما در نهایت به پیروزی رسیدم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، حمید سوریان بعد از برتری در کشتی فینال مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی مقابل حریف روس خود گفت: وضعیت آمادگی جسمانی ام راضی کننده بود اما معتقدم باید برای مسابقات آینده با تمرینات بیشتر و آمادگی بهتر به میدان بروم تا نتایج بهتری کسب کنم. آسیب دیده بودم و از ناحیه ترقوه و کتف مشکل داشتم. بی تردید برای مسابقات پیش رو باید تمرینات سخت تری انجام دهم.

کشتی گیر وزن ۵۹ کیلوگرم ایران در مورد عملکرد ضعیفش در وقت اول کشتی مقابل حریف روس خاطرنشان کرد: به هر صورت تغییر وزن و شرایطی که پیش از مسابقات جام جهانی داشتم سبب شد تا کمی از وضعیت ایده آل فاصله بگیرم.

سوریان درباره قهر کشتی گیران فرنگی و رفتن آنها از خانه کشتی اظهار داشت: به هر صورت شاید این مشکلات در اتحاد و انسجام تیم ما تأثیرگذار بود با این وجود توانستیم نتایج خوبی در جام جهانی کسب کنیم. معتقدم کشتی گیران در گرفتن آن تصمیم حق داشتند و به هر حال مشکلاتی بود که بر خانواده کشتی حاکم شده و شرایط نابسامانی را ایجاد کرده بود.

وی افزود: اعتراض کشتی گیران به حق بود اما با این حال اکنون که وقت مسابقات رسیده همه اعضای تیم ایران متحد شدند تا کسب افتخار کنند. امیدوارم افرادی که هدایت کشتی را در دست دارند هم تلاش کنند تا این مشکلات برطرف شود. بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان در پیش است و باید تلاش کنیم تا در آنها نتایج مناسب را کسب کنیم.

کشتی گیر وزن ۵۹ کیلوگرم ایران در مورد رفتن محمد بنا هم گفت: به هر صورت در این پنج ماه بنا زحمات بسیاری کشید و من خود را مدیون او می دانم اما حضور نوربخش هم به شرایط فنی ما بسیار کمک کرد. امیدوارم برای بازی های آسیایی وضعیت تیم کشتی فرنگی ایران بهتر شود.

سوریان اذعان کرد: اگر حقیقت را بگویم در بازی فینال وقتی از حریف عقب افتادم کمی ناامید شدم اما با لطف مردم و برای آنکه شرمنده مردم نشوم تلاش خودم را انجام دادم. کشتی فراز و فرود زیاد دارد و با آنکه لحظاتی دلسرد شده بودم اما با تلاش دوچندان توانستم پیروز شوم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار