|
|
کدخبر: ۱۷۶۲۵۵

رییس هیئت اسکی همدان:

کاظم عرب گفت: در انتخابات فدراسیون اسکی به دنبال فردی هستیم که با نگاه خاص به اسکی، تمام استانهای کشور را در این رشته دخیل کند.

رییس هیئت اسکی استان همدان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: خوشبختانه ورزش اسکی در همدان مسیری صعودی را طی می کند و امسال توانستیم بیش از ۱۸۱ نفر را اسکی باز کنیم و از صفر تا ۱۰۰ کار به آنها آموزش داده شد.

وی افزود: استان همدان ارزان ترین پیست اسکی کشور را دارد که علاقه مندان می توانند با پرداخت تنها ۶ هزار تومان از امکانات پیست استفاده کنند.

عرب ادامه داد: از سال ۸۸ و با لطف و عنایت مسولان تحول عظیمی رخ داد و اتفاقات خوبی برای اسکی استان همدان رخ داد و احداثدستگاه تله سیژ و کسب برند بین المللی برای پیستمان و در پی آن میزبانی مسابقات بین المللی اسکی چمن در مرداد ماه گواهی بر حرکت رو به جلو ما در این مدت بوده است.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون اسکی تصریح کرد: ما به دنبال فردی هستیم که نگاه خاص به ورزش اسکی داشته باشد و نگاه و توجه بیشتری به استان ها داشته باشد. اگرچه در سراسر دنیا قهرمانان اسکی افراد بومی نزدیک به پیست ها هستند اما باید قبول کنیم که اگر فردی غیر بومی و خارج از مجموعه را اسکی باز کنیم هنر کرده ایم.

رییس هیئت اسکی همدان تاکید کرد: همگانی کردن این رشته ضرورتی است که نیاز به آن احساس می شود و امیدواریم که رییس منتخب تمام استان ها را در ورزش اسکی دخیل کند و امکانات در اختیر کلیه هیئت ها قرار بگیرد و اسکی کشور بیش از پیش رشد و پیشرفت کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار