|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۰۰

شاهین در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: کاتاروی تیم ملی کاراته گفت: با هماهنگی فدراسیون در رقابت های انتخابی مسابقات غرب آسیا حاضر نمی شویم و خودمان را برای کاراته وان اندونزی آماده می کنیم.

احد شاهین در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: با صحبت هایی که مربی مان با فدراسیون داشت تصمیم بر این شد که تیم دوم به رقابت های غرب آسیا که به میزبانی عربستان برگزار می شود برود و ما هم که به نوعی تیم اول هستیم به مسابقات کاراته وان اندونزی برویم. نیکوخصلت مربی تیم با مسئولان فدراسیون در این رابطه به توافق رسیده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: به این ترتیب تیم دوم کاتا که از تهران و به مربیگری مقدم فعالیت می کند به سومین دوره مسابقات غرب آسیا اعزام می شود. امیدوارم این تیم بهترین نتیجه را در این دوره از رقابت ها بدست بیاورد و از عربستان با دست پر به کشور بازگردد.

کاتاروی تیم ملی کاراته عنوان کرد: برای بازِ ی های آسیایی اینچئون کاتای تیمی اعزامی نخواهد داشت و شاید در کاتای انفرادی نماینده داشته باشیم به همین دلیل تمرکز ما روی حضور قدرتمند در رقابت های جهانی آلمان است. این مسابقات آبان ماه برگزار می شود و در این چند ماه تمام تلاشمان را می کنیم تا به بهترین وجه آماده شویم.

شاهین خاطرنشان کرد: ۱۳ تیرماه مسابقات انتخابی را برای حضور در رقابت های جهانی پیش رو داریم به همین دلیل تمرینات را به صورت منظم پیگیری می کنیم. از وضعیت خوبی برخورداریم و هر روز از لحاظ آمادگی جسمانی و مسائل فنی آماده تر می شویم. حریفان خوبی داریم اما واقعیت این است که فاصله ما با تیم های دیگر بسیار زیاد است. تیم های تهران، کرمان و اصفهان تیم های خوبی در کاتای تیمی دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار