|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۲۱

مدافع تیم ملی نیجریه:

کنت امرو، مدافع تیم ملی فوتبال نیجریه معتقد است که مسی آرژانتینی هر تیمی را به دردسر می اندازد و چشم به کسب امتیاز کامل از بوسنی و ایران دوخته است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در شرایطی که زمانی به آغاز رقابت های جام جهانی در برزیل باقی نمانده سایت فیفا به مصاحبه ملی پوش و لژیونر نیجریه ایی " کنت امرو " پرداخت.

وی در ادامه در خصوص بازیش در باشگاه میدلزبورو گفت: من واقعاً از گذراندن اوقاتم در میدلز بورو لذت می برم، اگر فرصتی برای بازی پیدا کنم سعی می کنم به بهترین شکل ظاهر شوم، می خواهم از باشگاهم تشکر کنم و به خصوص از مربی که از من حمایت کرد و به من اعتقاد داشت و من هم بسیار خوشحالم که پاسخ اعتماد او را دادم و او را ناامید نکردم، من می دانستم برای حضور موفق در تیم ملی کشورم باید در زمین(در باشگاهم) بازی کنم و بسیار خوشحالم که این اتفاق رخ داد و فصل بسیار خوبی برایم رقم خورد.

خیلی خوب است با مربی کار کنید که در بخش مرکزی، تاکتیک دفاعی برقرار می کند و جای خوشحالی برای من این است که در تیم ملی کشورم نیز چنین است. من امیدوارم با تیم ملی کشورم به مرحله فینال یا حداقل نیمه نهایی دست یابیم.

کنت امرو در ادامه در خصوص تجربه فوتبالیستی در هلند گفت: من فوتبالم را در هلند توسعه دادم زیر نظر مربی خوبی کار می کردم، او را دوست داشتم، او مرا در جایگاه یا پستی قرار داد که پیش از آن هیچ تجربه ای نداشتم و تجربه فوق العاده ایی برایم بود و باعثشد که من در تیم ملی نیز این پست را برگزینم.

وی در ادامه در خصوص حضور در مسابقات جام جهانی گفت: من چشم به مسابقه با آرژانتین دوخته ام و سعی می کنم به عنوان یک مدافع تا جایی که می توانم جلوی آن ها را بگیرم، بسیار سخت بوده اما شدنی است و ما سعی می کنیم این کار را انجام دهیم.

آرژانتینی ها بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارند و ما سعی می کنیم با ایستادگی در برابر آنها قابلیت هایمان را نشان دهیم، ما سعی می کنیم در دو بازی اول با ایران و بوسنی امتیازات را به طور کامل کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال نیجریه در خصوص لیونل مسی گفت: او را در تلویزیون زیاد دیده ام و بسیاری از بازیکنان تلاش می کنند تا او را مهار کنند چرا که او تیم ها را به زحمت می اندازد.
همه ی ما بر روی بازی تمرکز کامل داریم و می خواهیم از صد درصد عملکردمان بهره ببریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار