|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۵۰

تمجید سرمربی تیم ملی بسکتبال از کاظمی

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ارسلان کاظمی در جام جهانی امسال نشان خواهد داد که مقابل حریفان قدرتمندمان چه کارهایی می تواند انجام دهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم ملی بسکتبال ایران با تمام قوا دست به کار شده تا در مدت زمان محدود باقی مانده تا جام جهانی بسکتبال اسپانیا برای حضور در گروه سخت خود آماده شود.

فدراسیون جهانی بسکتبال با اشاره به این موضوع در ادامه مطلبی که روی سایت خود منتشر کرده نوشته است؛ ارسلان کاظمی در تابستان گذشته وقتی تیم ملی به سومین عنوان قهرمانی آسیا رسید در تیم حضور نداشت ولی او به طور حتم در اسپانیا خواهد بود. او نسبت به عملکرد ایران در جام جهانی خوشبین است. وی در این باره اظهار داشت: در درجه اول باید بگویم که ما مربی بزرگی داریم و فکر می کنم جام جهانی، تجربه باارزشی برای مان قبل از بازی های آسیایی است. اگر تیم ملی بتواند در تمام بازی های خود با تمام پتانسیل به میدان برود و مصدومی نداشته باشد، می تواند برخی تیم ها را غافلگیر کند.

تیم ملی ایران در گروه A جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا با فرانسه، صربستان، اسپانیا، برزیل و مصر رقابت خواهد کرد. در تیم ملی اسپانیا ستاره هایی مثل برادران گسول، خوان کارلوس ناوارو، خوسه کالدرون، ریکی روبیو، سرخیو رودریگس(بارزش ترین بازیکن اروپا)، رودی فرناندس، فیلیپه ریس و سرخیو یول حضور دارند. فرانسه، صربستان و برزیل هم تیم های پرستاره ای هستند و نام های بزرگی برای این تیم ها بازی خواهند کرد.

ممی بچیروویچ، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است کاظمی که تابستان گذشته را درگیر رقابت های درفت NBA برای راهیابی به لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بود در جام جهانی امسال نشان خواهد داد که مقابل حریفان قدرتمند تیم ملی چه کارهایی می تواند انجام دهد.

بچیروویچ در این باره عنوان کرد: ارسلان امسال با ماست. او می خواهد با ما در بالاترین سطح ممکن بازی کند و این کار را انجام خواهد داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار