|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۶۹

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از نامزد ستاره تیم منچسترسیتی شکایت خواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، جنجال کنار گذاشته شدن سمیر نصری از ترکیب تیم ملی فرانسه برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ وارد فاز جدید می شود، چرا که سرمربی خروس ها قصد دارد از نامزد این بازیکن شکایت کند.

به دنبال اعلام فهرست ۳۰ نفره ملی پوشان فرانسه برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ و مشخص شدن اینکه سمیر نصری، هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی جایی در آن ندارد، نامزد وی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی اینترنتی انتقادی شدید اللحن از دیدیه دشان، سرمربی خروس ها انجام داد و در آن از الفاظی رکیک برای توهین به او استفاده کرد.

در ادامه جنجال به راه افتاده، شب گذشته(جمعه) نشریه مارکا اعلام کرد که دشان در واکنش به انتقاد موهن نامزد نصری قصد دارد از وی شکایت کند. این نشریه همچنین از مأمور شدن وکلای فدارسیون فوتبال فرانسه برای پیگیری موضوع و شکایت از نامزد انگلیسی نصری خبر داده است.

آنارا آتانس، ساعاتی پس از انتشار فهرست اولیه بازیکنان فرانسه در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی به دشان و به طور کلی به تیم ملی فرانسه اهانت کرد، هرچند کمی بعد در همان صفحه عذرخواهی کرد، عذرخواهی که ظاهراً رضایت دشان را جلب نکرده است. به گفته وکیل دشان تأثیر منفی قابل توجهی که اهانت رسانه ای آناتس بر شخصیت سرمربی گذاشته است او را به پیگیری موضوع ترغیب کرده است.

با جنجال جدیدی که به راه افتاده است احتمالاً باید انتظار تیره تر شدن روابط میان سمیر نصری و سرمربی تیم ملی فرانسه را داشت. دشان، کاپیتان تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی ۱۹۹۸ دلیل کنار گذاشتن نصری از جمع ملی پوشان فرانسه را تأثیر منفی وی بر جو رختکن تیم به هنگام کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی عنوان کرده و همچنین مدعی شده است که او در این فصل در حدی بازی نکرده که شایستگی حضور در جام جهانی را داشته باشد. این در حالی است که نصری در فصل اخیر جزو بهترین بازیکنان و عوامل اصلی قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر و جام اتحادیه انگلیس بوده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار