|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۹۸

تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات دوستانه و تدارکاتی در کشور بلغارستان به سر می برد بازی اول را سه بر ۲ شکست خورد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسلو بودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این خصوص می گوید: در بازی اول مقابل بلغارستان شاگردانم در زدن سرویس بسیار ضعیف کار کردند.

وی تصریح کرد: پس از واگذاری ست های اول و دوم ترکیب تیم را تغییر دادم که این مساله باعث شد دریافت مان بهتر شود و عملکرد تیم ارتقا پیدا کند.

وی گفت: در آغاز مسابقه اشتباهات زیادی داشتیم و سرویس های بازیکنان بلغار به راحتی تبدیل به امتیاز می شد بازیکنان در دیدار های تدارکاتی جا به جا می کنم تا به ترکیب اصلی مورد نظر خودم در لیگ جهانی برسم.

وی یاد آور شد: بازی اول مقابل بلغارستان بسیار سخت بود چون مقابل حریف قدرتمندی ظاهر شدیم و تیم ما هم خوب کار نکرد و اشتباهات زیادی داشتیم و به دلیل نداشتن تمرکز کافی توپ های زیادی به خارج از زمین رفت.

کواچ تصریح کرد: در این مسابقه ما بدون سرویس کار کردم ۲۵ اشتباه سرویس داشتیم و فقط دو امتیاز به دست آوردیم اما در دفاع روی تور مقابل حریف بسیار عالی بودیم و اجازه امتیاز آوری به حریف ندادیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار