|
|
کدخبر: ۱۷۶۴۴۳

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آلمانی مالاگا در آخرین کنفرانس خبری اش به عنوان سرمربی این تیم گفت: متأسفم فصل به پایان رسید ولی با رضایت اینجا را ترک می کنم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، برند شوستر، سرمربی تیم فوتبال مالاگا که شب گذشته(جمعه) شاگردانش در آخرین دیدار خود در فصل ۱۴-۲۰۱۳ لالیگا یک بر صفر از سد میهمان شان، لوانته گذشتند، در آخرین کنفرانس خبری خود به عنوان سرمربی این تیم گفت: خاطرات خوبی از بودن در مالاگا دارم, یک سال کاری خوب را با بازیکنان این تیم داشتم. ما از لحظات خوب مان لذت بردیم، لحظات دشواری را با هم سپری کردیم و شاهد پیشرفت تیم هم بودیم.

سرمربی ۵۴ ساله مالاگا افزود: بهترین بخش حضورم در مالاگا نیم فصل دوم لالیگا بود زمانی که ما ترکیب درست خودمان را پیدا کردیم و مطمئن شدیم که می توانیم در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های اسپانیا باقی بمانیم. دوست داشتم بازی های خانگی مان را با برد بیشتری به پایان برسانیم و وقتی تیم خوب بازی می کرد ولی نتیجه را واگذار می کرد تأسف می خوردم.

سرمربی آلمانی مالاگا تصریح کرد: متأسفم که فصل به پایان رسید ولی به دلیل دستاوردی که با مالاگا داشتم اینجا را با رضایت ترک می کنم. ما در تمام طول فصل سخت تلاش کردیم و این سختکوشی متوقف نخواهد شد و خیلی مهم است که این حرکت رو به جلو ادامه پیدا کند. زندگی این است و مشکلی با آن ندارم و با خوشحالی از مالاگا می روم.

مالاگا در حال حاضر با ۴۵ امتیاز در رده یازدهم جدول ۲۰ تیمی لالیگا قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار