|
|
کدخبر: ۱۷۶۴۶۴

والرا رودریگوئز در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال برنز المپیک گفت: سرسخت ترین رقیب من در طول دوران کشتی ام، عباس جدیدی بود.

والرا رودریگوئز در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص سطح جام جهانی کشتی فرنگی تهران اظهار داشت: جام جهانی در سطح بسیار خوبی برگزار شد و خوشحال هستم که تیم آذربایجان برای نخستین بار در طول تاریخ توانست عنوان سومی این مسابقات را به دست آورد.

وی افزود: من در سطح آمادگی خوبی قرار نداشتم و کمی دچار مصدومیت بودم با این حال خودم را برای مسابقات پیش رو و جهانی آماده می کنم تا بتوان در این مسابقات روی سکو بروم.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۰ سیدنی و نقره جهان در سال ۲۰۰۷ در کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که ایران را چگونه دیدید، خاطرنشان کرد: من برای پنجمین بار به ایران می آیم و ایران کشور بسیار خوبی است. مسابقات برگزار شده در ایران در سطح بالایی برگزار می شود و تماشاگران ایرانی نیز بسیار خونگرم هستند. من علاقه زیادی به مسابقات ایران دارم و البته با توجه به مربی خوب ایرانی آذربایجان شناخت مناسبی نیز از مردم ایران دارم.

رودریگوئز کوبایی الاصل در پاسخ به این سؤال که کدام کشتی گیر ایرانی در طول این سال ها خیلی تو را اذیت کرده است، عنوان کرد: عباس جدیدی به نظر من کشتی گیر بسیار خوبی بود و رقابت با او برای من سخت بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تا چه زمانی در کشتی خواهید ماند، گفت: من تا المپیک ۲۰۱۶ برزیل کشتی خواهم گرفت و پس از آن دیگر به کشتی کاری ندارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار