|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۰۱

اولین دوره رقابت های دوچرخه سواری کوهستان جام گردشگری چشمه سبز گلمکان با معرفی نفرات برتر در این شهر به کار خود پایان داد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اولین دوره رقابت های کشوری دوچرخه سواری کوهستان در رشته کراس کانتری با عنوان جام گردشگری چشمه سبز گلمکان در روز پنجشنبه مورخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه در استان خراسان رضوی برگزار شد.

این رقابتها که به عنوان یکی از مراحل انتخابی تیم ملی محسوب می شد با حضور بیش از ۲۰۰ دوچرخه سوار از سراسر کشور و در مسیر ۲۶ کیلومتری، محدوده شهر گلمکان تا دریاچه ای چشمه سبز گلمکان درارتفاع ۱۰۵۰ متری برگزار شد.

در پایان این مسابقات پرویز مردانی از تبریز به مقام قهرمانی رسید، نیما پاشایی از تهران دوم شد و فراز شکری دیگر نماینده استان تهران به مقام سوم دست پیدا کرد.

دبیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حاشیه این مسابقات گفت: از مشارکت بخش خصوصی در ورزش استقبال می کنیم چرا که برگزاری رقابت هایی همچون مسابقات دوچرخه سواری کوهستان جام چشمه سبز گلمکان می تواند نقش موثری در توسعه ورزش استان داشته باشد.

صبوریان ادامه داد: میزبانی اینگونه رقابت های ورزشی با حضور نمایندگان استان های مختلف کشور می تواند ضمن توسعه فرهنگ ورزش در بین عموم مردم باعثتوسعه گردشگری ورزشی نیز شود. این مسابقات با حضور مسئولان ساتان و نمایندگان فدراسیون دوچرخه سواری و مربی جدید کوهستان برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار