|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۲۰

مربی تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی، شرایط اردو، عملکرد بازیکنان و حضور در رقابتهای جام جهانی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اوسیانو کروز درباره شرایط حاکم بر اردو گفت: اردوی آفریقای جنوبی به بهترین شکل ممکن برگزار شد و هم اکنون بازیکنان تمرینات خود را در اتریش پیگیری می کنند. بررسی شخص من از وضعیت اردو این است که بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند و به آمادگی مطلوب می رسند. ضمن اینکه درافریقا بیشتر تمرکزمان بر روی تمرینات بدنسازی بود اما در اتریش تمرینات جسمانی، سازماندهی و تاکتیکی را نیز انجام می دهیم تا به شرایط مطلوب برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برسیم.
وی شرایط آماده سازی تیم ایران را برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خوب ارزیابی کرد و گفت: از نظر من شرایط حال حاضر ایران مطلوب و خوب بوده و واقعیت این است که این تیم پیشرفت خوبی داشته است اما هنوز بازیکنان به سطح دلخواه که مورد انتظار کادر فنی تیم ملی است، نرسیده اند و با تلاش آنها که در تمرینات شاهد آن هستیم در فرصا باقیمانده به این مرز آمادگی خواهند رسید.
کروز در خصوص عملکرد بازیکنان در اردوی تدارکاتی گفت: به طور قطع من و کادر فنی تیم ملی، از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. هر آنچه که بازیکنان در توان دارند را به اجرا می گذارند و ما هدفمان روند رو به رشد این ملی پوشان است. معتقدم بازیکنان بالای ۱۰۰% تمرینات خود را پیگیری می کنند تا عملکرد مطلوبی داشته باشند.
مربی تیم ملی فوتبال در خصوص رقابتی که بین بازیکنان در اردو وجود دارد، در ادامه افزود: از بعد رقابتی بازیکنان با یکدیگر رقابت جدی و تنگاتنگی دارند. خوشحالم که بازیکنان با جدید تمرینات خود را برای حضور در جام جهانی با جدیت پیگیری می کنند. ما از ۲۸ بازیکن حاضر در اردو باید ۲۳ نفر را انتخاب کنیم اما اکنون ملی پوشان در شرایط خوبی هستند و معتقدم این رقابت بین فوتبالیست ها عمکرد آنها را به سطح بالایی می برد و به بازیکن خوبی تبدیل می شوند.
وی در پایان در خصوص سخت ترین دیدار ایران در جام جهانی گفت: نه تنها برای ایران بلکه برای تمامی کشورها دیدار اول سخت ترین مسابقه است. هماهنطور که می دانید در فوتبال نمی شود ضمانتی مبنی بر نوع نتیجه کرد اما همه توانمان را به کار می گیریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار