|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۵۳

در حاشیه مسابقات دوچرخه سواری جام گلمکان؛

مسوول کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: رقابتهای جام چشمه سبز گلمکان از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار بود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مجید ناصری در حاشیه رقابتهای دوچرخه سواری جام گردشگری چشمه سبز گلمکان که صبح روز۲۳ اردیبهشت ماه در شهر گلمکان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حضور۴۰ نفر از برترین ورزشکاران کشور، این رقابت ها دارای قابلیت های فنی بالایی بود.

وی در خصوص شرایط مسیر کوهستانی در نظر گرفته شده برای این رقابت ها بیان کرد: مسیرپیش بینی شده از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود که به نظر من حتی می توان از آن برای برگزاری رقابت های بین المللی نیز بهره برد.

سرپرست فنی مسابقات دوچرخه سواری جام گردشگری چشمه سبز گلمکان، افزود: باتوجه به وجود مسیرهای مطلوبی همچون کوهستان های زیبای این شهر می توان به آینده این رشته در خراسان رضوی خوشبین بود.

" هری هندریکس " سرمربی جدید هلندی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور در حاشیه این رقابت ها اظهار داشت: این اولین مسابقه ای است که از نزدیک فعالیت ورزشکاران ایرانی را در این رشته دنبال می کنم و باید بگویم استعدادهای خوبی در این کشور در این رشته وجود دارد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور گفت: دو نفر از برترین دوچرخه سواران در رشته کراس کانتری برای حضور در بازی های آسیایی اینچوئن انتخاب خواهند شد.

وی افزود: در جلسه ای که با مسوولان فدراسیون در تهران خواهیم داشت این موضوع که چه تعداد از شرکت کنندگان در این رقابت ها برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شوند را بررسی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور ادامه داد: امروز شاهد برگزاری رقابتی خوب در مسیری ایده آل بودیم که باعثشد شناختم نسبت به عملکرد دوچرخه سواران ایرانی بهتر شود و امیدوارم این مسابقات باعثشود انتخاب بهتری برای شرکت در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار