|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۹۷

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: پس از انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال امیدوارم هستم این تیم در فصل آینده شرایط خوبی داشته باشد.

افجه ای سخنگو باشگاه استقلال در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: پس از جلسه دو ساعته که در محل وزارت ورزش با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اقای بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل فصل آینده استقلال معرفی شود با شناختی که اعضای هیئت مدیره استقلال از افشارزاده داشته اند وی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند.

افجه ای در ادامه تصریح کرد: من بسیار امیدوارم که در فصل آینده استقلال با این ترکیب هیئت مدیره به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

وی در ادامه گفت: خبر رسیده بود که دفتر باشگاه استقلال واقع در سعادت آباد به خاطر مشکلات مالیاتی و مالی پلمپ شده بود که اعضا با صحبت هایی که با امیر رضا خادم داشته اند این مشکل را برطرف کردند و باشگاه استقلال از حالت پلمپ خارج شد و فردا اولین جلسه اعضای هیئت مدیره در دفتر باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: درخصوص آخرین وضعیت اسپانسر باشگاه استقلال اعلام می کنم که با یک شرکت تجاری به تفاهم رسیدیم و این شرکت قبول کرده تا اسپانسر باشگاه استقلال در فصل آینده باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار