|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۵۱

خبرگزاری تسنیم: تیم ولفسبورگ آلمان قصد دارد با قراردادی هنگفت ستاره ایتالیایی نایب قهرمان سری A را به خدمت بگیرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرد باشگاه ولفسبورگ آلمان به سران باشگاه رم ایتالیا برای به خدمت گرفتن مهاجم ایتالیایی این تیم، ماتیا دسترو پیشنهاد قراردادی ۳۰ میلیون پوندی داده است.

دسترو که به تازگی از بند مصدومیتی طولانی مدت رهایی پیدا کرده است، در ۱۹ بازی که در این فصل در سری A به میدان رفته، ۱۳ گل زده است و در جمع ۳۰ بازیکن فهرست اولیه ملی پوشان تیم ملی ایتالیا برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، دستروی ۲۳ ساله در صدر فهرست خریدهای تابستانی باشگاه ولفسبورگ، تیم پنجم فصل اخیر بوندس لیگا قرار دارد و مسئولان این باشگاه علاوه بر ۳۰ میلیونی که بابت عقد قرارداد کنار گذاشته اند، برای او بابت هر فصل حقوقی معادل سه میلیون یورو در نظر گرفته اند که این دو برابر رقمی است که بازیکن پیشین تیم های سیه نا و سامپدوریا از رم حقوق می گیرد.

با وجود پیشنهاد پر زرق و برق ولفسبورگ گزارش رسانه های ایتالیایی از تمایل دسترو برای ماندن در استادیو المپیکو حکایت دارد، چرا که او نمی خواهد با رفتن به بوندس لیگا فرصت حضور و درخشش در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. رم فصل را به عنوان نایب قهرمانی سری A به پایان رسانده است و فصل آینده به طور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار