|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۶۱

پیشکسوت استقلال، امیر قلعه نویی را بهترین گزینه برای هدایت این تیم می داند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اصغر حاجیلو پیشکسوت باشگاه استقلال که به خاطر مشکل زانوی خود به بیمارستان رفته و تحت درمان قرار گرفته ابتدا درباره وضعیت خود گفت: به خاطر مشکلاتی که در گذشته روی زانویم وجود داشت به بیمارستان آمدم تا بتوانم مراحل درمان را طی کنم و مشکلات را حل کنم.

وی همچنین درباره ی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز گفت: هیات مدیره باشگاه استقلال از افراد با دانشی همچون منصور پورحیدری و معینی تشکیل شده و همه باید دست به دست هم دهیم و از آنها حمایت کنیم. هر کسی که مدیر عامل استقلال شده باید از او حمایت کنیم تا بتواند مشکلات تیم را رفع کند.

وی در ادامه درباره ی این که گفته می شد او هم از گزینه های عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال بود اظهار کرد: با من صحبتی برای عضویت در هیات مدیره استقلال نشده بود بلکه از طریق رسانه ها چنین موضوعی را فهمیدم. مهم نیست من در هیات مدیره باشم یا کس دیگری در هیات مدیره باشد بلکه مهم این است که استقلال همیشه موفق باشد.
پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین درباره ی مدیرعاملی بهرام افشارزاده نیز گفت: او یک انسان صادق است و با شناختی که از او دارم فکر می کنم برایش سخت باشد بتواند حواشی باشگاه استقلال را کنترل کند. باشگاه هایی مثل استقلال و پرسپولیس همیشه حواشی زیادی را به همراه دارند اما زمانی که افشارزاده به این تیم بیاید مطئنا کنترل حواشی برای او سخت خواهد بود. ایشان فردی با تجربه است و من زمانی که او دبیرکلی کمیته ملی المپیک را بر عهده داشت به تیم امید رفتم و به این تیم کمک کردم. باید بگویم افشارزاده می تواند استقلال را به موفقیت برساند، البته اگر همه کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین مشکل حال حاضر استقلال مباحثمالی است. امیدوارم هیات مدیره جدید بتواند پول را به استقلال تزریق کند تا مشکلات این تیم حل شود. مهم نیست چه کسانی عضو هیات مدیره هستند. چه افراد سیاسی باشند چه افرادغیر سیاسی، مشکلات مالی وجود دارد. هیات مدیره باید سعی کند مشکلات اقتصادی باشگاه را حل کند و با تزریق پول به باشگاه، تیم خوبی را برای فصل بعد ببندد.

حاجیلو در پایان درباره ی سرمربیگری امیر قلعه نویی در استقلال نیز گفت: قلعه نویی بهترین گزینه برای استقلال است. او فوق العاده با تجربه شده و من با قاطعیت می توانم بگویم او نفر اول فوتبال ایران است پس باید از او استفاده کنیم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار