|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۶۷

پیشکسوت فوتبال گفت: در حال حاضر احمدی و مکانی شرایط بهتری برای ایستادن در دروازه ی تیم ملی در جام جهانی دارند، داوری به لحاظ فنی ایرادهایی دارد که امیدواریم تا رسیدن به جام جهانی آن ها را برطرف کند.

نیما نکیسا در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما سه دروازه بان داریم که احتمال حضورشان در جام جهانی زیاد است،(داوری، احمدی، مکانی) ولی داوری به علت نداشتن ارتباط خوب کلامی با خط دفاع تا حدودی موجب ترس اهالی فوتبال شده، تصور همگان این بود که تیم ملی بعد از مدت ها صاحب سنگربان مطمئن در تیم ملی شده است اما الآن زمزمه های ایستادن احمدی و مکانی در دروازه ی تیم ملی زیاد است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: احمدی بعد از کنار گذاشته شدن رحمتی در تیم ملی عملکرد قابل قبولی داشته و به خصوص در بازی مقابل قطر و کره جنوبی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته که موجب صعود تیم ملی به جام جهانی شدند.

وی در خصوص کنار گذاشته شدن رحمتی از تیم ملی گفت: خوب رحمتی به دلیل انجام بازی های زیاد برای استقلال و تیم ملی به لحاظ روحی خسته شده بود اما بنده هم معتقدم که از چنین دروازه بان پخته ای، زدن آن حرف ها بعید بود، اما اگر بنده رئیس فدراسیون بودم سعی می کردم که با ریش سفیدی این مسئله حل و فصل شود.

نکیسا در خصوص شرایط مکانی توضیح داد: مکانی با انتقال به فولاد خوزستان شرایط خوبی برای خود رقم زد و آن هم حمایت هواداران خون گرم اهوازی از اوست که باعثبالا رفتن سطح روحی و روانی وی شد.

وی در خصوص شرایط داوری توضیح داد: خوب داوری شرایط خوبی دارد و در بوندسلیگا کار کرده و سابقه ی خوبی دارد، اما ایرادهایی هم دارد که باید برطرف شود البته این از نظر بنده هست که چیزی در حدود ۲۵ سال سابقه ی تجربی و تحصیلات آکادمیک که فکر می کنم نظرات درستی هم باشد به هر حال امیدوارم این ایرادها برطرف شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار