|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۷۴

خبرگزاری تسنیم: اتحادیه فوتبال اروپا برنامه خود را برای درآمدهایی که از جریمه تیم های تخطی کننده از قانون بازی جوانمردانه مالی به دست می آورد را اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد درآمدهای حاصل از جریمه تیم هایی مانند پاری سن ژرمن و منچسترسیتی که را قانون بازی جوانمردانه مالی را نقض می کنند، به جای ذخیره شدن در خزانه این اتحادیه در قالب پاداش میان تیم هایی که به این قانون پایبند بوده اند، تقسیم خواهد شد.

یوفا دور اول جرایم تیم های خاطی قانون بازی جوانمردانه مالی را روز جمعه با در نظر گرفتن جریمه نقدی ۶۰ میلیون پوندی برای تیم های منچسترسیتی انگلیس و پاری سن ژرمن فرانسه اعمال کرد و علاوه بر آن تعداد بازیکنانی این دو تیم که می توانند برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده معرفی کنند را به ۲۱ نفر کاهش داده است. علاوه بر این دو تیم، تیم های دیگری مانند گالاتاسرای، بورسا اسپور و ترابزون اسپور ترکیه، زنیت سن پترزبورگ، روبین کازان و آنژی ماخاچ کالای روسیه و لفسکی صوفیه بلغارستان را هم جریمه کرده است.

پدرو پینتو سخنگوی مدیررسانه ای یوفا در این خصوص به خبرنگاران گفت: در پاسخ به سؤالات مکرر رسانه ها در خصوص توزیع درآمدهای حاصل از جرایم قانون بازی جوانمردانه مالی باید بگویم که یوفا هیچ پولی را برای خود ذخیره نخواهد کرد و تمام درآمدهای حاصل از این راه را به عنوان «پرداخت اتحاد» به حساب دیگر تیم های اروپایی واریز خواهد کرد. فرمول توزیع این درآمد توسط یوفا و کمیته اجرایی آن محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار