|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۳۰

پس از گذشت ۱۸ سال رخ داد

در حساس ترین دیدار هفته پایانی لالیگا اسپانیا تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید به تساوی یک بر یک دست یافتند و در نهایت اتلتیکو عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاراندر حساس ترین دیدار از هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا رده دومی در حالی در ورزشگاه خانگی خود میزبان اتلتیکو مادرید صدرنشین بود که در صورت پیروزی می توانست از عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها دفاع کند.

همچنین در صورت کسب نتیجه تساوی و یا برد اتلتیکو، این تیم می توانست پس از سال ها عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

این مسابقه حساس در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه ۱۵ دیگو کاستا مهاجم اتلتیکو به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد.



در دقیقه ۳۴ آلکسیس سانچز روی پاس زیبای مسی نخستین گل را برای بارسلونا به ثمر رساند.

نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یافت.

در نیمه دوم دیگو گودین در دقیقه ۴۹ با ضربه سر خود گل تساوی را برای اتلتیکو مادرید وارد دروازه بارسلونا کرد.

بدین ترتیب اتلتیکو مادرید موفق شد برای دهمین بار و به شکلی رویایی عنوان قهرمانی این فصل رقابت های لالیگا را به دست آورد.
این تیم با این تساوی به امتیاز ۹۰ رسید و بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید با ۸۷ امتیاز موفق شد پس از سال ۱۹۹۶ عنوان قهرمانی این رقابت ها را بار دیگر به دست آورد. - See more at: http: / / www. farsnews. com / newstext. php? nn = ۱۳۹۳۰۲۲۵۰۰۰۸۵۰#sthash. ۳im۶CpFZ. dpuf


اتلتیکومادرید با این تساوی به امتیاز ۹۰ رسید و بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید با ۸۷ امتیاز موفق شد پس از سال ۱۹۹۶ عنوان قهرمانی این رقابت ها را بار دیگر به دست آورد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار