|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۶۶

کارشناس فوتبال گفت: اعضای هیأت مدیره جدید استقلال کار سختی پیش رو دارند.

کامران منزوی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،اظهار داشت: در خصوص عملکرد اعضای جدید هیأت مدیره نمی توانیم پیش داوری کنیم، زیرا شرایط سختی را پیش رو دارند و باید تمام تلاش خود را کنند تا بتوانند مشکلات باشگاه را حل نمایند.

وی در مورد کاندید شدن افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: افشارزاده از پیشکسوتان ورزش است و از تجربه زیادی برخوردار است، اما هدایت و باشگاه داری با سایر امور ورزش فرق دارد و کار سختی است و امیدواریم بتوانند کار را پیش ببرد.

منزوری در مورد شناخت خود در مورد افراد جدید هیأت مدیره گفت: برخی از افراد جدید از جمله پورحیدری، معینی و صادق پور را می شناسم و در خصوص افراد جدید که از سمت شهرداری انتخاب شده اند شناختی ندارم.

وی نظرش را در خصوص اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس که از مسئولان شهرداری انتخاب شده اند این چنین بیان کرد: من شناختی در مورد این اشخاص ندارم، حتما مسئولان و تصمیم گیرندگان بهتر و بیشتر از من اطلاعات دارند که این افراد را انتخاب کرده اند و این اتفاقات است که در حال رخ دادن می باشد.

کامران منزوی در خصوص ادامه همکاری قلعه نویی با استقلال تصریح کرد: قلعه نویی اعلام کرده است که هم چنان در استقلال باقی می ماند و به فعالیتش ادامه می دهد و طبق گفته های خودش در استقلال می ماند که این چنین اظهار داشته است. منزوی در خصوص این که رقم اسپانسر استقلال نسبت به پرسپولیس کمتر است بیان کرد: با توجه به این که پرسپولیس در رده دوم قرار گرفت و به آسیا راه پیدا کرد: مسلما با وضع موجود به پول بیشتری نیاز دارد تا بتواند پاسخگوی نیازهای تیم باشد و بتواند هزینه های را تأمین نماید، در حالی که تیم استقلال این هزینه ها را ندارد و باید حقایق را بپذیریم.

وی در پایان در خصوص شرایط جدید خاطرنشان کرد: من نظر خودم را قبلا در خصوص خصوصی سازی باشگاه ها اعلام کرده بودم، برای هر خصوصی سازی به ۵۰ راه درآمد نیاز است تا بتواند بدون مشکل باشگاه ها را هدایت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار