|
|
کدخبر: ۱۷۶۸۰۰

گواردیولا: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت: من همیشه گفته ام که «پپ» مربی خارق العاده ای است و ما از بودن او در بایرن خوشحالیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم،پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ در مورد قهرمانی تیمش در جام حذفی آلمان اظهار داشت: ما با قهرمانی در بوندس لیگا، فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. قهرمانی در لیگ، مهم ترین عنوان در یک فصل است. الان هم خیلی خوشحالم که دوباره توانستیم به یک قهرمانی دیگر برسیم. به بازیکنانم تبریک می گویم.

فیلیپ لام، کاپیتان تیم بایرن هم گفت: خارق العاده بود که توانستیم به ۲ عنوان قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی برسیم. دیگر توقع چه چیزی را می توان داشت؟ ما امروز باز هم نشان دادیم که می توانیم با ترکیبی متفاوت یک فوتبال بسیار بسیار خوب را ارائه دهیم. باید به این تیم تبریک گفت!

کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم در مورد این قهرمانی اظهار داشت: ما واقعاً از این بازی لذت بردیم. احساسات در این بازی به اوج خود رسیده بود و مسابقه سختی از کار درآمد. ما از اینکه دو عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی را به دست آوردیم به خود افتخار می کنیم. تصمیمات مربی ما در این بازی به موقع و دقیق بود. من همیشه گفته ام که «پپ» مربی خارق العاده ای است. ما از بودن او در بایرن خوشحالیم.

تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی ۲ بر صفر مقابل دورتموند در فینال جام حذفی آلمان به مقام قهرمانی این جام رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار