|
|
کدخبر: ۱۷۶۸۰۳

پیشکسوت استقلال گفت: افشارزاده از قبل منتخب وزارت ورزش بود و اکنون به طور رسمی به مدیرعاملی استقلال رسید.

محمود فکری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: افشارزاده انتخاب خوبی برای مدیرعاملی استقلال است اما تجربه کاری کمی در استقلال دارد ولی با توجه به این که فردی ورزشی است از فضای ورزش و باشگاه ها آشنایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: افشارزاده با تجربه ای که از فضاهای ورزشی دارد می تواند شرایط بحرانی استقلال را سامان دهد.

وی در خصوص اعضای هیأت مدیره استقلال گفت: من فقط ۶ نفر از آن ها را می شناسم و شناختی نسبت به نفرات دیگر ندارم اما مطمئن هستم که ورزشی نیستند و امیدوارم سیاسی هم نباشند.

وی افزود: این افراد باید نماینده واقعی حامیان مالی استقلال و افرادی کاملا اقتصادی باشند و بتوانند ترکیب خوبی را تشکیل داده و با توانایی بالا تیم استقلا ل را حمایت کنند.

وی تأکید کرد: هیأت مدیره جدید باید با تمام توان از مدیر عامل و تمام اعضای تیم استقلال حمایت کنند و به وجود آورنده ی مشکلات و مسائل حاشیه ای برای این باشگاه محبوب و پرطرفدار نشوند. کادر جدید باید دلسوز استقلال بوده و به فکر مطرح کردن نام خود باشند.

فکری گفت: افشارزاده انتخاب خوبی برای مدیرعاملی بود اما نکته ی اصلی این است که هر چه سریع تر حامی مالی باشگاه مشخص شود و بحرا ن های مالی باشگاه، که منشأ بسیاری از مشکلات است را کاهش دهد چرا که با کم شدن بحران های مالی بسیاری از مشکلات تیم استقلال نیز برطرف خواهد شد.

پیشکسوت استقلال در پایان تصریح کرد: امیر قلعه نویی سرمایه استقلال است و دربازه جداشدن او از تیم باید بسیار سنجیده و حساب شده عمل کنند بهترین گزینه برای سرمربی گری آبی پوشان قلعه نویی است اما اگر به تفاهم نرسند باید او آهسته از تیم جدا شود اما به نفع استقلال است که در تیم بماند و ذهنیت هایی که در فصل قبل به وجود آمده بود را پاک کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار