|
|
کدخبر: ۱۷۶۸۲۲

مدیرعامل استقلال:

افشارزاده گفت: باشگاه ۴۵-۴۷ میلیارد تومان بدهی دارد و ما نمی دانیم این بدهی ها به چه کسی است.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهرام افشارزاده مدیرعامل جدید آبی پوشان امروز در گفت وگو با یک برنامه رادیویی درباره حضورش در باشگاه استقلال گفت: با توجه به قول و قرار وزیر ورزش که گفت کمک می کند، من بررسی کردم و از امروز کارم را در باشگاه استقلال شروع می کنم. ما ۲ هفته آینده آسیب شناسی خواهیم کرد و به بررسی مسائل مختلف از جمله فنی و اداری می پردازیم. من باید آگاهی پیدا کنم ببینم باشگاه آماده انتقال و واگذاری است یا اینکه باید کار باشگاه داری کنم.
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه لازم است از مربیان خوب ایرانی و خارجی استفاده شود، اظهار داشت: باید از برنامه ریز خارجی استفاده کنیم. ما باید تمام مشکلات را به رسانه ها اعلام کنیم که در این زمان آمده ایم و با این مشکلات مواجه هستیم و این مقدار پول داریم. رسانه ها با من تماس گرفتند من هم آمدم ببینم آیا این توانایی را داریم و می توانیم به فرم ایده آل برسیم.
وی ادامه داد: باشگاه ۴۵-۴۷ میلیارد تومان بدهی دارد و ما نمی دانیم این بدهی ها به چه کسی است. به بازیکن است، به غذاخوری است یا هواپیمایی. باید آن را روشن کنیم و بر اساس اولویت پرداخت کنیم. مطالعه کردم دیدم آکادمی فوتبال هم وضعیت خوبی ندارد. باید تصمیم گیری کنیم و از شهرداری هم کمک بگیریم. واقعا در هیچ کدام از باشگاه ها پشتوانه نداریم. چرا باید بازیکن بخریم. ما باید بازیکن صادر کنیم.
افشارزاده با اشاره به اینکه قرار است این وضعیت را برای انتقال باشگاه سر و سامان دهد، تصریح کرد: نشستی با اعضای هیأت مدیره داریم تا این وضع را برای کسانی که می خواهند باشگاه را بخرند سر و سامان دهیم. من با چند مدیر قبلی نشست داشتم و مشکلات را نوشتم. باید ببینیم چگونه عمل کنیم. از رؤسای قبلی اولیایی، قریب، آشتیانی و فتح الله زاده تشکر می کنم. تمام درگیری ها به خاطر مسائل مالی بود که از این پس بین من و رحیمی مدیرعامل پرسپولیس دیگر مشکلات قبلی نخواهد بود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال می تواند در رشته های دیگر تیم داری کند، خاطرنشان کرد: ما الان یک تیم فوتبال داریم که مورد تائید من نیست. اگر باشگاه است باید در رشته های دیگر به ویژه پایه برای کمک به المپیک در بازی های آسیایی سرمایه گذاری کند. ما باید در بازی با هندبال، بسکتبال، ژیمناستیک و شنا سرمایه گذاری کنیم. اگر می بینید والیبال و بسکتبال به این جا رسیده اند به خاطر حمایت باشگاه ها بوده است. ما در استقلال حتی تیم های پایه در رده های جوانان و نوجوانان اصلا نداشته باشیم بنابراین باید پشتوانه سازی کنیم، درآمد داشته باشیم و ورزشکار صادر کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا حساب های استقلال مسدود است، گفت: در حال حاضر نمی توانیم چک بکشیم. آقای خادم اعلام کرده اسپانسر ما ۲۰ تا ۲۵ میلیارد می خواهد بدهد. قرار است ذیحساب بیاید و با هماهنگی دیوان محاسبات می توانیم حساب باز کنیم. به ما چک دادند اما حسابی نیست که در آن پول بریزیم. تا آخر هفته وضعیت حساب ها مشخص می شود. من به حرف رسانه ها گوش می کنم. از انتقاد هم هراسی ندارم و می خواهیم مسالمت آمیز همه چیز را حل کنیم.

افشارزاده درباره نگه داشتن قلعه نویی عنوان کرد: قلعه نویی موفق بوده دلیلی ندارد مشکلی به مشکلاتمان اضافه کنیم. هم من به او آشنایی دارم هم او به من محبت دارد. اگر صحبتی کنیم یا پیشنهادی دهیم او پذیرا خواهد بود. تا این لحظه که با شما صحبت می کنم و ساعت ۱۲ که قرار است جلسه ای داشته باشیم قلعه نویی از یاران نزدیک ما خواهد بود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا دیداری با قلعه نویی داشته اید یا خیر، گفت: تلفنی با او صحبت کردم قرار است ساعت ۱۲ امروز به باشگاه بیاید.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار