|
|
کدخبر: ۱۷۶۸۵۴

رستگار در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون جودو گفت: برنامه اصلی مان استفاده از مربیان کره ای در تیم های نوجوانان و جوانان است اما سعی می کنیم در بزرگسالان نیز از آنها استفاده کنیم.

محمد علی رستگار در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: در جلساتی که با نماینده کره شمالی در فدراسیون داشتیم در مورد حضور ۲ مربی از این کشور در ایران به جمع بندی رسیدیم و با توجه به پایان امتحانات دانش آموزان این ۲ مربی اواسط خردادماه به تهران خواهند آمد. برنامه اصلی مان استفاده از آنها در رده های سنی نوجوانان و جوانان است اما سعی می کنیم در کنار این امر در تیم بزرگسالان نیز از آنها کمک بگیریم.

وی ادامه داد: تیم ملی بزرگسالان در حال حاضر در آنتالیا تمرینات خوبی را در کنار دیگر تیم های بزرگی مثل روسیه، گرجستان و آذربایجان پیگیری می کند. تیم مغولستان، قزاقستان و ازبکستان نیز در این کمپ تمرینی حاضر هستند و حتی مطلع شدم برخی از تیم ها از شما آفریقا به ترکیه آمدند. این فرصت می تواند در بالا رفتن سطح فنی کار جودوکاران کشورمان نقش بسزایی ایفا کند.

رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد: خوشبختانه با کمک هایی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشته اند برای اعزام به ترکیه و آذربایجان مشکلات مالی نداشتیم امیدوارم تا زمان اعزام به مسابقات بازی های آسیایی اینچئون نیز حمایت کند و به همین ترتیب ادامه داشته باشد تا با آمادگی کامل در این رویداد مهم ورزشی حاضر شویم.

رستگار در مورد دیگر برنامه های آماده سازی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: قرار بود پس از بازگشت از ترکیه تیم به مسابقات جایزه بزرگ مجارستان اعزام شود اما طی صحبت های تلفنی با کادر فنی درخواست داشتند در اردوی بلاروس حاضر شوند. تصمیم گیری در این مورد که در کدامیک از این برنامه ها حاضر خواهیم بود را به بعد از بازگشت تیم از ترکیه موکول می کنیم ولی در هر حال به احتمال زیاد یکی از این ۲ برنامه انجام خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن اشاره به این مطلب که یکی از مربیان سازنده کشور با همکاری کمیته ملی المپیک به دوره مربیگری مجارستان اعزام می شود، گفت: برای انتخاب بهترین گزینه جهت این اعزام فراخوان دادیم. مربیان با سابقه و مسلط به زبان انگلیسی در آزمون شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار