|
|
کدخبر: ۱۷۶۹۱۵

افشارزاده: چرا استقلال مدیر روابط عمومی ندارد؟

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل استقلال پیش از آغاز جلسه هیئت مدیره استقلال از طبقات ساختمان باشگاه استقلال دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، بهرام افشارزاده که از صبح امروز(یکشنبه) به طور رسمی کارش را در استقلال آغاز کرد، به بررسی حساب های مالی باشگاه پرداخت و سپس از طبقات ساختمان باشگاه استقلال بازدید کرد.

* هنگامی که افشارزاده از طبقات دیدن می کرد به یکی از کارکنان باشگاه گفت: چرا استقلال مدیر روابط عمومی ندارد؟ همچنین مدیرعامل استقلال درباره سایت این باشگاه پرسید که کارکنان به وی گفتند این سایت و افرادی که کارهای آن را انجام می دهند در دفتر فتح الله زاده حضور دارند. افشارزاده پس از شنیدن این صحبت ها اعلام کرد که سایت باید به ساختمان باشگاه بازگردد.

* تنی چند از کارمندان مرغوبکار مقابل در ساختمان باشگاه استقلال حضور پیدا کردند تا وضعیت خود را مشخص کنند. آنها به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند که وزارت ورزش و جوانان مجموعه مرغوبکار را از باشگاه استقلال پس گرفته و آنها باید از این پس زیر نظر باشگاه استقلال فعالیت کنند. مسئولان باشگاه استقلال به این تعداد گفته اند بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال هنوز کارش را به طور جدی آغاز نکرده تا به وضعیت آنها رسیدگی شود.

* رضا صادق پور، نثاری، سیدسعید سیف افجه ای و مسعود معینی برای شرکت در جلسه هیئت مدیره وارد ساختمان باشگاه استقلال شدند.

* زمانی که افجه ای قصد ورود به ساختمان باشگاه داشت یکی از خبرنگاران را دید و به او گفت که به هواداران استقلال اعلام کند از بچگی طرفدار استقلال بود. این عضو هیئت مدیره استقلال همچنین در یک اقدام جالب با دستانش عدد ۴ که به نشانه ۴ پیروزی استقلال در دربی است را نشان داد تا به نوعی برای پرسپولیس کری بخواند.

جلسه هیئت مدیره استقلال از ساعت ۱۲ آغاز می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار