|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۱۳

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو معتقد است؛ هنوز هیچ نامه مکتوبی به عنوان استعفای هادی ساعی از هیئت رییسه فدراسیون ندیده است.

علیرضا صیاد در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانبا بیان اینکه از زمان حضورش در فدراسیون موفق به دیدار هادی ساعی نشده است، می گوید: ساعی برند، چهره و مایه افتخار تکواندوی ایران است اما از زمان حضورم به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون که از اول فروردین ۹۳ بوده، موفق به دیدار وی در فدراسیون نشده ام.

وی افزود: مشتاق بودم به طور مستقیم دیدار دوستانه ای با ساعی داشته باشم که تاکنون این امر میسر نشده است اما مطمئن باشید به زودی ترتیبی اتخاذ می شود که با او دیدار صمیمانه ای داشته باشیم.

وی در مورد استعفای هادی ساعی از سمت مدیریت تیم های ملی و عضویت در هیئت رییسه فدراسیون تکواندو تصریح کرد: قطعا نگاه ما افتخارآفرینی برای تکواندو است و برای همین ساعی هم هر زمان علاقمند برای همکاری با فدراسیون تکواندو باشد با آغوش باز پذیرای او هستیم.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو ادامه داد: ساعی تا به حال کارشناس خبره فدراسیون در جلسات هیئت رییسه بوده و از زمان آمدنم به فدراسیون جلسه ای نداشته ایم که او نباشد. به زودی جلسه هیئت رییسه فدراسیون برگزار خواهد شد و ما در خدمت ساعی خواهیم بود اما اگر او به هردلیل خواستار استعفا است و این اختیار را به دلیل کسوت و تراکم کاری دارد و ما هم به نظرش احترام می گذاریم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون در سال گذشته گفت: این طبیعی است که با برگزاری انتخابات جدید و انتخاب رییس، تغییراتی در هیئت رییسه فدراسیون اتفاق بیافتد. با این حال من با بررسی که داشتم نامه مکتوبی به عنوان استعفا از هیئت رییسه فدراسیون ندیدم اما من هم مثل بقیه فقط استعفای هادی ساعی را شنیده ام!

وی درباره بودجه فدراسیون تکواندو عنوان کرد: سال قبل بودجه فدراسیون کامل پرداخت نشد اما با مدیریت و جسارت پولادگر تمام برنامه های فدراسیون بدون کوچکترین خللی در کارها صورت پذیرفت. در سال جدید شاهد کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم بودیم تا فعالیت ها با قدرت بیشتر و بهتری انجام شود، هر چند که مبلغ پرداختی قابل قیاس با هزینه های تکواندو نیست اما در هر صورت نشان از حمایت مسئولان ورزش از فدراسیون است. تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی را پیش رو دارد و برای ما مهم است که به موفقیت در همه میادین فکر کنیم.

صیاد در خصوص تغییرات در کمیته های مختلف فدراسیون تکواندو گفت: تا این لحظه تغییراتی نداشتیم اما تکواندو مدیران و کادر توانا و دلسوزی دارد که در قالب مدیریتی خوب عمل می کنند.

وی درخصوص انتخاب سرمربی تیم ملی نونهالان افزود: سرمربی اولین تیم ملی نونهالان قبل از آغاز اردوهای تدارکاتی این تیم برای رقابت های جهانی انتخاب خواهد شد اما چیزی در مورد انتخاب رحیم صالحی به عنوان سرمربی این تیم نشنیده ام. برای رقابت های انتخابی تیم ملی کمیته فنی داشتیم که مسابقات و تکواندوکاران را زیرنظر داشت.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با اشاره به پروسه زمانی انتخاب مدیران فدراسیون اعلام کرد: سرپرست دبیری و نایب رییسی فدراسیون از یک تا سه ماه تعیین می شود. در هر صورت من از ورودم به فدراسیون تکواندو بسیار خوشحالم و با چشم انداز متفاوتی آمده ام تا در کنار بزرگان این رشته برای خدمت رسانی مفید باشم و تلاش کنم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار