|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۳۲

در گفت وگو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس مستعفی بانوان ووشو گفت: به دلیل مشغله و اینکه نمی توانستم به خوبی در فدراسیون انجام وظیفه کنم از سمت خود استعفاء دادم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در فاصله کمتر از ۴ ماه مانده به شروع بازی های آسیایی اینچئون نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو از سمت خود کناره گیری کرد تا به این ترتیب یکی از پرامیدترین تیم های ورزشی کشورمان در بازی های آسیایی دچار مشکل شود.

بدرالملوک کوهرنگی در گفت وگو باخبرگزاری تسنیمدر این مورد اظهار داشت: واقعیت این است که مشکلات و کارهای شخصی ام بسیار زیاد شده بود و نمی توانستم آن طور که باید در فدراسیون خدمت کنم به همین دلیل چند روز پیش استعفای خودم را به مهدی علی نژاد(رئیس فدراسیون ووشو) اعلام کردم و حالا باید دید که آیا ایشان موافقت کرده اند یا خیر، البته گویا یکی از رسانه ها موافقت ایشان با استعفای مرا اعلام کرده است.

وی ادامه داد: ۳ سال و چند ماه در کنار ووشو بودم و به شخصه فکر می کنم کارنامه خوبی داشتم، البته همه موفقیت ها حاصل تلاش گروهی فدراسیون و مدیریت خوبی است که سکان هدایت این رشته را در دست دارد. هر چقدر نایب رئیس خوب باشد در شرایطی که مدیر مناسبی نداشته باشد تاثیرگذار نخواهد بود به همین دلیل باید به مدیریت خوب علی نژاد اشاره کنم. باید هرچه زودتر فکری به حال مشغله های شخصی ام می کردم تا خدای نکرده نزدیک به اعزام مشکلی برای تیم پیش نیاید.

نایب رئیس مستعفی فدراسیون ووشو عنوان کرد: در ۲ وزن ۵۲ و ۶۰ کیلوگرم در بخش ساندا به اینچئون اعزام خواهیم داشت و در بخش تالو نیز با صلاحدید کادرفنی در بازی های آسیایی احتمالاً نماینده داریم. امیدوارم بهترین نتایج برای ووشوی بانوان و کاروان اعزامی ورزش ایران به دست بیاید. بانوان ووشو نشان دادند که همپای مردان در اعزام ها حاضر هستند و همپای آنها نیز برای این رشته مدال می گیرند. قطعا در اینچئون صاحب سکو خواهیم بود.

کوهرنگی در پایان خاطرنشان کرد: از نگاه ویژه رئیس فدراسیون به بانوان و امکانات و توجهی که همه مسئولان در اختیار ووشوی بانوان قرار دادند، ممنونم و امیدوارم در مسابقات آینده نیز شاهد افتخارآفرینی و درخشش بانوان این رشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار