|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۶۹

شایعه قرار گرفتن نامم در فهرست مازاد از باشگاه بیرون آمده است

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به شایعه قرار گرفتن نامش در فهرست مازاد زلاتکو کرانچار گفت: این اخبار و شایعاتی که صحت ندارد از داخل باشگاه بیرون آمده است.

هادی عقیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد این شایعه، بحثحضورش در پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داده که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: این درست است که کرانچار تو را نمی خواهد؟

این شایعات همیشه وجود دارد ولی تا جایی که خودم می دانم و بر اساس صحبت هایی که با کرانچار انجام داده ام این موضوع صحت ندارد. این شایعات از داخل باشگاه سپاهان بیرون آمده و متأسفانه یکی از مسئولان باشگاه هم نتوانسته بود در این خصوص به خوبی جواب بدهد.

تسنیم: منظورت تابش است؟

بله، ایشان گفته بود بعید می دانم عقیلی در فهرست کرانچار نباشد. وقتی می گوید بعید می دانم، اینطور تصور می شود که حتماً احتمالاتی وجود دارد. مثل اینکه بگویید بعید می دانم فلان نفر دزد باشد. من می خواستم چند روز پیش در مورد یک موضوع با کرانچار مشورت کنم و در مورد مسائل دیگر هم صحبت شد. شما می توانید از خودش بپرسید و او بهتر می تواند جواب بدهد.

تسنیم: آیا این احتمال وجود دارد که از داخل باشگاه کسی مخالف ماندن شما باشد؟

بله، این امکان وجود دارد. من سال گذشته هم گفتم که سپاهان از برخی اختلافات داخلی ضربه خورد و این را دوباره تکرار می کنم. شما می بینید که یک بار می گویند عقیلی با سپاهان تمدید می کند و چند روز دیگر می گویند کرانچار او را نمی خواهد. به نظرم مدیریت باشگاه باید با این افراد برخورد کند. به غیر از من، بحثرحمان احمدی و محرم نویدکیا هم مطرح بود و این موضوع قبلاً عنوان شد که سپاهان ما سه نفر را نمی خواهد. فکر می کنم بعضی ها در باشگاه سپاهان نمی خواهند ما در این تیم باشیم.

تسنیم: می خواهی در سپاهان بمانی؟

اول بگذارید یک چیزی را بگویم. در فوتبال ایران این موضوع باب شده که هر بازیکنی را در فهرست مازاد می گذارند و این واقعاً مسخره است. من قراردادی با سپاهان ندارم و در این تیم رحمان و گردان هم چنین وضعیتی دارند. وقتی بازیکن قرارداد ندارد دیگر لیست مازاد معنایی ندارد. در مورد فصل بعد هم باید بگویم که هنوز چیزی قطعاً مشخص نیست.

تسنیم: با مسئولان باشگاه سپاهان مذاکره نکرده ای؟

قبل از پایان لیگ باشگاه با من برای فصل بعد صحبت کرد که در مورد جزئیاتش، چه بمانم و چه بروم بعداً صحبت خواهم کرد. همانطور که می دانید برای باشگاه ها سقفی برای بودجه تعیین شده و فعلاً سپاهان درگیر این موضوع است. به هر حال این باشگاه باید همه چیز را در مورد قراردادها شفاف اعلام کند و مثل بعضی باشگاه ها نیست که قراردادهای واقعی را اعلام نکند. من دو بار با باشگاه سپاهان مذاکره کرده ام اما نتیجه ای نداشته است.

تسنیم: اولویت تو سپاهان است؟

من ۱۰ سال در سپاهان بازی کرده ام و طبیعی است که اولویت اول من این تیم باشد اما فعلاً که چیزی مشخص نیست.

تسنیم: با وجود اینکه تمایل داری در سپاهان بمانی در دو روز گذشته شایعه مذاکره ات با پرسپولیس مطرح شد و می گویند با دایی به توافق رسیده ای…

من در مورد پرسپولیس حرفی ندارم و دوست ندارم قبل از مشخص شدن تیمم حرف بزنم. بالاخره فصل بعد در یک تیم بازی خواهم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار