|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۸۰

رییس کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی از برگزاری مرحله اول لیگ برتر دوومیدانی آقایان کشور در مورخه پنجم و ششم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگارانغ قاسمعلی فیروزی افزود: تغییراتی کوچک روی جزئیات برگزاری مسابقات صورت گرفته است.

وی گفت: مسابقات لیگ برتر دوومیدانی در فصل جاری به درخواست باشگاه های شرکت کننده در این رقابت ها بنا به دلیل پیش رو بودن بازی های آسیایی در ۳ مرحله برگزار می شود که هر مرحله ۲ روزه پیگیری خواهد شد.

فیروزی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد تیم های حاضر در لیگ برتر دوومیدانی حداقل با ۱۰ ورزشکار و حداکثر با ۳۰ دونده در رقابت ها شرکت کنند. هر تیم باید ترکیب خود را براساس ورزشکارانی انتخاب کند که واجد شرایط حضور در مسابقات لیگ برتر هستند.

رییس کمیته مسابقات با اشاره به نفرات واجد شرایط، گفت: این نفرات شامل ۱۰ ورزشکار برتر هر ماده در سال ۹۲ و ۸ نفر برتر هر رشته در مسابقات آغاز فصل ۹۳، به همراه ۳ ورزشکار آزاد هستند.

فیروزی خاطرنشان کرد: نخستین مرحله از مسابقات لیگ برتر بانوان نیز پنجم و ششم تیرماه برگزار خواهد شد و دو مرحله بعدی مرداد ماه پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: مسابقات لیگ امسال با ۸ یا ۱۰ تیم برگزار می شود. تا این لحظه باشگاه های نفت تهران، پیکان، ذوب آهن اصفهان، بوشهر، شهرداری تبریز، شهید هدایتی بروجرد، مقاومت خوزستان، ثامن الحجج سبزوار، دانشگاه آزاد، مقاومت تهران، هتل ورزش قزوین، لرستان و منطقه آزاد کیش برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. البته هیئت های استانی لرستان و تهران هم خواستار حضور در لیگ بوده اند. تعداد نهایی و قطعی تیم ها در زمان ثبت قراردادها مشخص می شود.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون یادآور شد: مسابقات به صورت سه مرحله دو روزه و در تمامی مواد برگزار می شود و شرایط به گونه ای فراهم شده است تا ورزشکاران در اوج آمادگی راهی بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی شوند.

وی گفت: امسال به دلیل در پیش بودن بازی های آسیایی و اهمیت آن برای کشورمان و همچنین ماه مبارک رمضان(هشت تیر ماه تا هشت مرداد ماه)، تنها در این زمان می توانستیم مسابقات را برگزار کنیم که دوومیدانی کاران نهایت استفاده از آن ببرند.

فیروزی گفت: درسال آینده مسابقات به مانند سال ۹۲ برگزار می شود بطوری که در چهار مرحله یک روزه و یک مرحله دو روزه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار